Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en impotent mann?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis min mann ble impotent - Ja.

Bli sammen med en som viste seg å være impotent - Nei.

Gjest Gjest_Henriette_*
Skrevet

Må si meg enig her..

Vært en jeg allerede elsket så ja!.. (han har da fingre og munn!!)

Men hadde neppe giddet å tatt meg bryet m en som jeg visste var impotent..da måtte han hatt en personlighet som slo knock out på meg ..

Skrevet

Enige med de over..

Så lenge det sexlivet ikke tok helt slutt, om han hadde mistet all lyst til å tilfredstille meg/ha sex tror jeg det hadde blitt vanskelig å holde ut i lengden.

Gjest womenwomen
Skrevet
Kunne du vært sammen med en impotent mann?

Kommer an på hvilken alder man er i . Som 70 - 80 årig gammel dame - hadde det sikkert fungert greit . Men som 30 år gammel dame ... nei takk ! Føler meg for ung til å ha en slik impotent mann . Hvorfor skulle jeg " akseptere " å ha en impotent mann i min alder ? Er jo veldig skjeldent menn på min alder er impotente likevell og heldigvis : )

Skrevet
Kommer an på hvilken alder man er i . Som 70 - 80 årig gammel dame - hadde det sikkert fungert greit . Men som 30 år gammel dame ... nei takk ! Føler meg for ung til å ha en slik impotent mann . Hvorfor skulle jeg " akseptere " å ha en impotent mann i min alder ? Er jo veldig skjeldent menn på min alder er impotente likevell og heldigvis : )

Hva om det var en du var gift med, da? Som plutselig ble impotent. Hadde du bare pakket sekken og dratt?

Gjest womenwomen
Skrevet
Hva om det var en du var gift med, da? Som plutselig ble impotent. Hadde du bare pakket sekken og dratt?

Nei - ville ikke opptrådt unødvendig " sårende " - ved å pakke og dra . Er jo ikke noe umenneskelig menneske tross alt . Hadde nok blitt av medlidenhet - men vært hemmelig utro OFTE ....

Det hadde vært en fin løsning . Ikke såre han - men samtidig ikke lide selv : ) Det han ikke vet - har han ikke vondt av . Det er så sant så sant ! Kan ikke se noen annen løsning .

Evt . spørre han om jeg fikk lov å ta en elsker ? løsning nr 2 om jeg visste han var " moderne og frisinnet " som person - adde jeg sikkert våget å gå den ærlige veien fram .

Skrevet

Som de over meg har skrevet. Ikke blitt sammen med en impotent mann, men hvis kjæresten min ble det, ville jeg ikke forlatt han av den grunn!

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

+1

Skrevet

Ja det kunne jeg. Det finnes andre måter å ha et godt sexliv.

Skrevet

Ja, om hans personlighet og utseende var fantastisk - og at han lot meg få ha andre elskere med fungerende stort utstyr.

Skrevet

Enkelt og greit.

Skrevet

Nei. Om det gjaldt min mann og vi har bikket 40 år, kanskje ja. Hvis ikke hadde jeg garantert vært utro, da er det bedre å finne noen andre om han ikke er åpen for det.

Skrevet

Å være impotent vil ikke si at det ikke går ann å få den opp med andre metore, bare så det er sagt. Virker på dere som at alt håp er ute, men det er det jo ikke :gjeiper:

Gjest Jente_25
Skrevet

Ja, det hadde jeg. For det første består et forhold av så mye mer enn sex, for det andre trenger man ikke en fungerende penis til stede for å ha sex, for det tredje har jeg ikke så stor sexlyst selv og hadde dermed klart meg fint uten.

Jeg hadde aldri vært utro i en slik situasjon! Herregud, stakkars mann om han hadde funnet ut noe slikt, i en situasjon som det.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Nei. Om det gjaldt min mann og vi har bikket 40 år, kanskje ja. Hvis ikke hadde jeg garantert vært utro, da er det bedre å finne noen andre om han ikke er åpen for det.

Min kone ble syk da hun var 33 år. Etter det har det ikke vært mulig å ha sex sammen. Jeg visste ikke at det var akseptert å ta seg en elskerinne i dette tilfellet. Men nå vet jeg jo at det er OK for kvinner.

Gjest womenwomen
Skrevet
Min kone ble syk da hun var 33 år. Etter det har det ikke vært mulig å ha sex sammen. Jeg visste ikke at det var akseptert å ta seg en elskerinne i dette tilfellet. Men nå vet jeg jo at det er OK for kvinner.

Om jeg ble syk eller påført store skader eks etter en fødsel som gikk galt og at jeg hverken kunne eller ville ha sex selv pga skadene - ville jeg ikke tvunget mannen min til et helt liv i sølibat . Da ville jeg sagt rett ut at jeg syns det er helt forståelig om han tar seg en elskerinne for å dekke behovet sitt , så lenge han stiller opp økonomisk o.a på hjemmefronten , ville det være ok avtale . Samme generøsitet forventer jeg av han - dersom han ender opp impotent mens jeg enda er ung og virill & frisk . Man har bare 1 alltfor kort liv - så hvorfor ikke få det beste ut av det livet man har ?

Å forlange at partner skal leve i sølibat - forde man selv ikke vil eller kan ha sex - er bare KJEMPE EGOISTISK syns jeg .

Havner mannen din i rullestol og blir 100 % pleietrengende ...ville jeg fortsatt være sammen med han da ? Sansynligvis ikke !

Skrevet

Enig

Skrevet
Å være impotent vil ikke si at det ikke går ann å få den opp med andre metore, bare så det er sagt. Virker på dere som at alt håp er ute, men det er det jo ikke :gjeiper:

Hvordan får impotente den opp da, mener du?

Skrevet
Hvordan får impotente den opp da, mener du?

lille trille

en bitteliten blå pille :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...