Gå til innhold

Et hyggeligere KG - en liten tankevekker!


Tjorven

Anbefalte innlegg

Det slår meg stadig når jeg er inne på KG at enkelte folk (og spesielt en stor overvekt av gjester) er frekke i tonen, nedlatende ovenfor andre brukere og skaper en sur stemning over KG. Jeg blir utrolig provosert og sint over at folk absolutt må slenge dritt til andre i alle mulige sammenhenger. Er det misunnelse ute og går eller er folk bare så ondsinnet? Og har de egentlig i bakhodet at det er mennesker som sitter bak alle disse nickene? Hvorfor kan ikke folk få lov til å være forskjellige og hvorfor må det alltid rakkes ned om noen mener noe annet enn en selv? I den virkelig verden, hadde man oppført seg på denne måten og rakket ned på andre da? Neppe!

Vil legge til her at stort sett er KG et veldig hyggelig sted å være og jeg setter pris på mangfoldet av brukere her inne. Men innimellom bør nok enkelte virkelig gå i seg selv, ta seg sammen og oppføre seg som folk her inne.

Bare noen tanker fra ei som er lei av at enkelte stadig blir rakket ned på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje disse personene er sure og slenger mye dritt IRL også, tror nok KG blir et speilbilde på samfunnet rundt oss....til en viss grad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At det er mest gjester som har en slik oppførsel?

Det er ikke min erfaring her inne. Jeg var reg.bruker veldig lenge.

jeg orka bare ikke mere....Nå er jeg innom av og til bare, og da som gjest.

Min erfaring er at det er " gamle" faste brukere (reg) som styrer her inne.

Tro om de ikke har annet å gjøre enn å sitte på nett å holde oppsyn?

Det er de som abselutt må svare på alle innlegg, enten de kan/vet noe om det.

Så blir en "arrestert" for sine meninger, moral, skrivemåte/feil og jeg vet ikke alt.

Treffer de noen som ikke finner seg i slikt, ja da kommer det ufyselige svar i tillegg.

Må legge til at det er mange trivelige folk her og. Om en kan skrive det da, man kjenner jo de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vaert vekke fra Kg en stund og kom tilbake for en uke siden eller noe.

Jeg irriterer meg ikke over ufyselige innlegg. Jeg gjorde det för pausen min.

Moral: Pause gjör godt og anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, forsåvidt spiller det ingen rolle hvem som kommer med de sure kommentarene. Det er bare det at innimellom så synes jeg folk virkelig bør gå litt i seg selv før se kjefter i hytt og pine her inne. Hva vet vi vel om de i andre enden? Det finnes ulike mennesker og ulike sjebner der inne? Javisst, bør man tåle litt på et slikt forum. Men stadig nedrakking på enkelte brukere synes jeg ikke bør finne sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå ikke dette bli en diskusjon om gjester eller ikke - dette er et forum hvor det ikke er nødvendig å registrere seg selv om man bruker det.

La heller hver og en av oss, ta til oss de ordene Tjorven skriver. Og la oss sammen prøve å ha det hyggelig her.

Noe som hjelper når man synes det er mye pytoninnlegg her, er å la dem være, og lese noe annet i stedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempehyggelig her jeg, og jeg tilhører ingen "in"-gjeng, ønsker det heller ikke. Blander meg inn overalt, og føler meg alltid velkommen. Har det gøy litt her og litt der...

At noen mangler selvironi og blir litt vel selvhøytidelige, det er deres problem.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La heller hver og en av oss, ta til oss de ordene Tjorven skriver. Og la oss sammen prøve å ha det hyggelig her.  

Det var også det jeg ønsket å få frem med dette innlegget her! Går alle litt i seg selv innimellom, skal det ikke så mye til for å luke ut de mindre hyggelige kommentarene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man skal tåle å høre negativ og saklig kritikk - men den bør jo fremlegges på en ok måte. Man skal kunne slenge med leppa litt men da bør man hvertfall ha baller nok til å signere med sitt eget nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en del bruker dette forumet som psykolog, hvor de kan spy ut grums de ikke kan si direkte til folk. Det fyller vel så mange behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som en psykolog? :-?

Da er det ille stelt med mange her inne. Om en har så mye som skal ut og velger totalt ukjente mennesker å sable ned med å dømme/rakke ned, ja da får en finne en annen plass.

Vet om ei som luftet seg her inne. Det var noe hun ville dele med andre. Ikke hadde hun prøvd dette noe mye fra før.

Det var mange som rakket ned på hennes dårlige moral, hennes samvittighet, og dessuten kunne hun trengt seg et skrivekurs.

Ingen nevnt, det var mange "kjente" som hamret løs på henne.

Du skal tenke på hvordan du tar imot fremmede mennesker i det reelle liv. Vi gjør da alt for at de skal like seg? Hvorfor velge å oppføre seg annerledes her inne?

Syns det er på grensen da noen påpeker at " du " tenker feil.

Det går ikke an å tvinge/styre folk til å få dem slik "du" vil.

Det er en ting vi alle kan gjøre : Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg.

For en tid siden leste jeg en del stengte tråder. De ivrigste går også igjen i de som forsurer for andre. ( også seg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...