Gå til innhold

får ikke orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest jente 19
Skrevet

Hei. jeg er en jente som har vert i et forhold nå i 2 1/2 år. Jeg har enda ikke greid å få orgasme :S Vi har prøvd det meste og jeg får det heller ikke når jeg prøver selv.

For min del så har jeg det kjempe deilig når vi har sex. jeg har veldig sexlyst, så det er ikke noe problem sånn sett.

Det jeg lurer på er om DERE MENN syntes det gjør noe om ikke jenta får orgasme selv om hun har det veldig deilig og godt?

Min kjæreste sier han ikke syntes det gjør noe, men jeg tror egentlig at han syntes det er kjipt..

Noen tips dere men om hva dere syntes? og om hva jeg skal gjør..

Ønsker ikke at jenter skal svare på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer uansett.

Hvorfor stoler du ikke på at kjæresten din mener det han sier?

Gjest jente 19
Skrevet
Jeg svarer uansett.

Hvorfor stoler du ikke på at kjæresten din mener det han sier?

Fordi han har spurt meg mange ganger om hva som må til for at jeg får orgasme. Og har fåreslått at jeg kanskje kunne ha fortalt det til legen min neste gang jeg skal dit i tilfelle det er noe..

Han er min første sex partner så jeg har ikke noe erfaring fra tidligere forhold. Noe ikke han heller har. Men jeg føler meg bare litt "dårlig" siden jeg ikke får orgasme. Er redd han skal tro han ikke gjør en god nok jobb.

Gjest jente 19
Skrevet
Får du orgasme ved egen hjelp??

Nei det er nettop det jeg ikke får :S

Jeg har prøvd, men greier ikke helt å fantasere og få orgasmen til å komme. Når han gjør det på meg, er det ofte at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg for det er så deilig... men orgasmen kommer ikke :(

Skrevet

Har dere prøvd noen hjelpemidler? Som vibrator eller lignede?

Gjest jente 19
Skrevet
Har dere prøvd noen hjelpemidler? Som vibrator eller lignede?

Jeg har min egen vibrator. Men jeg syntes det er bedere når han maserer klitoris selv. Der blir dobbelt så deilig vhis vi bruker glidemiddel. Men jeg har ikke prøvd vibratoren under samleiet.

Skrevet
Jeg har min egen vibrator. Men jeg syntes det er bedere når han maserer klitoris selv. Der blir dobbelt så deilig vhis vi bruker glidemiddel. Men jeg har ikke prøvd vibratoren under samleiet.

Det går jo an å prøve, det må jo som regel stimulering til mens man har samleie, svært få som får det uten.......

"The Rabbit" er jo en klassiker ;) Den ville jeg invistert i ;)

Skrevet
Nei det er nettop det jeg ikke får :S

Jeg har prøvd, men greier ikke helt å fantasere og få orgasmen til å komme. Når han gjør det på meg, er det ofte at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg for det er så deilig... men orgasmen kommer ikke :(

Det beste er nok at du ikke tenker på det og bare nyter sex'en. Kanskje kommer det en dag når du ikke tenker på det...det har skjedd med andre. Min partner får det lettest i dusjen ved hjelp av fingre og stråle...og det kan være greit å være alene når du prøver...

Jeg ville ikke hatt noe problem med det for egen del...annet enn at jeg hadde syntes det var synd at partner ikke fikk oppleve orgasmen... :)

Skrevet
Det beste er nok at du ikke tenker på det og bare nyter sex'en. Kanskje kommer det en dag når du ikke tenker på det...det har skjedd med andre. Min partner får det lettest i dusjen ved hjelp av fingre og stråle...og det kan være greit å være alene når du prøver...

Jeg ville ikke hatt noe problem med det for egen del...annet enn at jeg hadde syntes det var synd at partner ikke fikk oppleve orgasmen... :)

Har man dusjhode med "stråleinnstillinger" så er det også en måte mange lett får orgasme på. :)

Gjest jente 19
Skrevet

okei :) Jeg har en som heter "lille dolly" men kanskje jeg skal kjøpe den du anbefaler også. Og prøve dusjen enda en gang og ikke tenke over at jeg vil prøve å få orgasme :)

Skrevet

Noen føler seg liksom litt utilstrekkelige dersom partneren ikke får orgasme. Det er jo mulig at kjæresten din føler seg slik. Det er ikke så helt uvanlig at folk har vansker med å få orgasme under samleie, selv om de har det deilig og liker sexen. Det er det sikkert mange mulige grunner til. Men når sex blir noe en skal prestere, så blir ikke sjansene for en orgasme akkurat forbedret. Så kanskje dere begge bare må forholde dere til at du pt av en eller annen grunn ikke kan få en utløsning, MEN liker å ha sex med din kjæreste, og nyter det som er. Mitt råd ville være å utforske sin egen nytelse sammen med kjæresten, og bli enige om å kose seg maksimalt i senga, enten du kommer eller ikke, og ikke gjør orgasmen til et prestasjonsmål for noen av dere.

Det ville sikkert hjelpe på om dere er åpne for eksperimentering. Et eller annet sted finnes påknappen din.

Skrevet
okei :) Jeg har en som heter "lille dolly" men kanskje jeg skal kjøpe den du anbefaler også. Og prøve dusjen enda en gang og ikke tenke over at jeg vil prøve å få orgasme :)

Kjøp litt hjelpemidler, og prøv deg frem alene først :)

Kanskje det blir bedre hvis du selv utforkser dette, for å så selvfølgelig ha med din kjære :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er mann og oppdager at mange damer som ikke får orgasme ikke slapper godt av. NYT det, ikke tenk og lur om det ikke kommer snart

Skrevet
Hei. jeg er en jente som har vert i et forhold nå i 2 1/2 år. Jeg har enda ikke greid å få orgasme :S Vi har prøvd det meste og jeg får det heller ikke når jeg prøver selv.

For min del så har jeg det kjempe deilig når vi har sex. jeg har veldig sexlyst, så det er ikke noe problem sånn sett.

Det jeg lurer på er om DERE MENN syntes det gjør noe om ikke jenta får orgasme selv om hun har det veldig deilig og godt?

Min kjæreste sier han ikke syntes det gjør noe, men jeg tror egentlig at han syntes det er kjipt..

Noen tips dere men om hva dere syntes? og om hva jeg skal gjør..

Ønsker ikke at jenter skal svare på dette...

Hvis du ikke får orgasme, men det er som du skriver at du har det veldig deilig og godt under sex, så hadde det ikke gjort meg noe overhodet.

Men, jeg er jo mann, og jeg hadde helt sikkert fundert på og villet prøve ut alle mulige måter for å få deg til å komme. Både fordi jeg hadde villet at du skulle oppleve det, og fordi jeg hadde syntes det hadde vært morsomt om jeg 'fikk være med' på din første orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...