Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Min kjære har alt for liten forhud. Forhuden dekker ikke over penishodet. Vet dette ikke er normalt.. Plager ikke meg, men av og til sier han at han får vondt under sex og runking, men vet ikke helt hvorfor det gjør vondt :S Han er hygienisk av seg så slikt sett bringer det ikke noe problemer, foreløpig. Men forhuden skal jo blant annet beskytte urinveisåpningen så idelt sett så burde den vært der. Noen som har erfaring med det samme? går det an å gjøre noe med det?
NovaFlare Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg ville kanskje ringt legen om noe sånt?
LineGourmet Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Har hørt at problemer med for trang forhud kan fikses med et enkelt inngrep. Gå til legen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Har hørt at problemer med for trang forhud kan fikses med et enkelt inngrep. Gå til legen [/quote Jeg har også hørt at trang forhud kan fikses med operasjon, men ikke en for liten en? kan sikkert høre med legen ja;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå