Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser etter ny sofa og synes denne så veldig bra ut.. Noen her som har den, hva synes dere om den? God å sitte i osv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei,

Mine foreldre kjøpte for noen år siden denne type sofa (eller type Stockholm, disse er svært like) i buesalong, og det var det dårligste kjøpet de noen gang har gjort!

Selv om sofaen er kjempegod å sitte/ligge i, så er kvaliteten for dårlig i forhold til det den koster.

Mine foreldres sofa var i stoff, og dette nuppet seg like etter de hadde tatt sofaen i bruk og i tillegg så kom fyllet ut igjennom stoffet. De klaget på dette, men til ingen nytte.

Det er klart det er lite sannsynlig at dette skjer om du kjøper den i skinn, men de hadde også problem med at fyllet i putene seg ned mot sømmen. I tillegg er den fryktelig vanskelig å rengjøre med tanke på når du skal støvsuge den, siden den har mye "lagringsplass" for smuler o.l. mellom ryggen og setet...

Mine foreldre har snakket med flere møbelforhandlere, og de sier at Ekornes har tapt seg...

Håper du finner en annen sofa du liker! :)

Skrevet (endret)

Det var Ekornes Oslo de hadde kjøpt, ikke Stockholm. :)

Endret av Mia-
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er heller ikke fornøyd med Ekornes. Vi kjøpte en modell som nå er gått ut (City) i hardbruksstoff for noen få år siden. Også der nuppet stoffet fra dag 1.

I tillegg knirker den fra steder som ikke kan strammes, og er blitt litt "lealaus". Sofaen har ikke vært hardt brukt på noen som helst måte, heller. Ikke har vi barn, ikke har vi mye besøk fra barn, og ikke har vi harde fester.

Nå har jo du sett på skinnsofa, så du trenger ikke bekymre deg for nupper, men jeg er dessverre betenkt over kvaliteten til Ekornes.

Gjest Gjest
Skrevet

Ekornes er klassikere på hudsalonger (jeg synes de er veldig gode), så at folk har negative erfaringer med stoffsalongene overrasker meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...