Gjest jente27 Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 I september-09 hang sokken min fast i en spiker og det resulterte i at jeg tråkket på selve tåa når den var bøyd, altså på den siden som skal være opp, neglsida. Det tok ikke så lang tid før tåa hovna opp og ble blå, særlig rundt selve leddet. Det ble mindre vondt etter hvert, men det har ikke vært mulig å bøye tåa like mye som den andre etter dette og det gjør vondt når jeg prøver. Tåa er også mye tjukkere enn den andre. Av og til gjør det også veldig vondt uten at jeg beveger den. Kan det være et brudd og vil det i så fall bli gjort noe med det? Er litt bekymra siden det snart er et halvt år siden og det ikke har blitt bra igjen. Takker for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå