Gjest janna Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Noen som har testet dette ? Fra cupido Sensero Anatomic Tampon Testet av Orgasmepilotene Sensero Anatomic Tampon er en hygienisk tampong uten snor. Den er spesielt utviklet med henblikk på å yte maksimal beskyttelse, komfort og diskresjon. Med en Sensero Anatomic Tampon kan du være aktiv også under menstruasjonsperiode. Du kan ha sex, dyrke sport, danse, eller svømme. Den bløte strukturen og runde formen i det anatomisk tilpasset designet, letter innføringen og sikrer perfekt passform og optimal beskyttelse. Inneholder åtte Tamponger
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 99 DKK for 8 stk. Da blir det billig å ha mensen gitt. De så jo litt freaky ut også. Høres dessuten temmelig nasty ut å måtte grave oppi kjønnet for å få dem ut.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Det er ingen tamponger som passer til sex er nå min påstand! Hvordan i huleste får man de der ut??? Ikke helt fine bilder jeg får på netthinnen her nå... tror jeg hadde droppet det!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Det er ingen tamponger som passer til sex er nå min påstand! Hvordan i huleste får man de der ut??? Ikke helt fine bilder jeg får på netthinnen her nå... tror jeg hadde droppet det! Jeg har to ganger i mitt liv hatt samleie med en tampong i skjeden. Det gikk helt fint. Det var vanlig ob. Altså ikke noe jeg pleier å gjøre, men vi skulle egentlig ikke ha oss fordi jeg hadde mensen, men så ble det sånn... He he. Ikke alltid så lett å styre seg.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hatt sex med tampong i flere ganger, helt til det gikk galt.Det hele endte med at jeg måtte ha hjelp for å få den ut. Det anbefales ikke!
HoneyBunny Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hatt sex med tampong i flere ganger, helt til det gikk galt.Det hele endte med at jeg måtte ha hjelp for å få den ut. Det anbefales ikke! Hehe..kjenner panikken. Tråden ble trykket langt inn. Jeg fikk den ut selv, men det tok sin tid, og mye panikk og kaldsvetting. Når jeg har mensen har jeg sex i dusjen. Enkelt og renslig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå