Gå til innhold

Roe adrenal kjertlene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med kronisk stress. Det har hengt seg opp såpass at uansett hva jeg gjør av avspennignsøvelser og hvordan jeg legger om livet så stopper det ikke.

Jeg kan faktisk kjenne at det er adrenal kjertlene mine som er i vanvittig overaktivtet. Finnes det noen medisiner som kan dempe aktiviteten deres? Det jeg har vært borti av beroligende middler før, valium og sovepiller, har bare føltes generelt bedøvende. Det jeg tenker på er mere noe som spesifikt går inn og roer adrenal kjertlene. Jeg har lest mange ganger om ymse medisiner som øker eller reduserer aktiviteten til et organ eller en kjertel så jeg tenkte det kanskje var mulig her også. Tilfellet mitt er ganske ekstremt og og jeg har gjort alle de omleggingene i livet som jeg burde gjøre i min situasjon blant annet reduser arbeidsmengde, lang ferie, yoga etc. etc. Jeg tenker derfor at det må være en eller annen form for ekstremt oppheng som gjør at dette ikke slutter og hvis jeg bare får roet aktiviteten til adrenal kjertlene enn periode tenker jeg at livsstilsendringene vil føre til at jeg vil forsette å være rolig når jeg går av medsienene. Jeg må liksom bare få brutt sirkelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...