MissMas Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hei, alle sammen! Nå som det er så kaldt ute, er det sikkert noen som sliter med både det ene og det andre. Noen blir deprimerte, andre får lungebetennelse. Og jeg sliter med å fryse på tærne! Jeg blir iskald på tærne, og når jeg kommer inn igjen, klør det noe forferdelig og det hovner opp. Tærne mine blir steinharde! Det er vel ikke skadelig for tærne? Ubehagelig er det i allefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå