Gå til innhold

Jeg ler av denne i dag


Sandman

Anbefalte innlegg

Det skal svært lite til for å more meg, i dag rekker med denne:

"To kuer står på et jorde og glor på hverandre.

Møøøøøøhh.... sier den ene...

Du tar ordene ut av munnen på meg, sier den andre...jeg skulle akkurat til å si det samme."

....jeg er så utrygg på min humor, kan noen forsikre meg at jeg har vettet noenlunde i behold selv om jeg ler av denne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må i så fall jeg også være litt mangelfull; ler meg ihjel av de dummeste vitser, sånne som denne, og særlig når ingen andre ler; da ler jeg enda mer, og folk ser rarere og rarere på meg og undres vel sitt...men så ender d som regel m at de fleste byner å le da...ikke av vitsen, men av meg.....som ler så fært!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sandman og Sofia : :hoho:

Carl i Hagen trodde ikke noe på ryktene om at kona var utro med en fremmedkulturell før han kom hjem og fikk se det svart på hvitt...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, godeste Sandman, jeg synes ikke denne vitsen var det spor morsom. Dermed kan vi vel konkludere med at du slettes ikke har vettet i behold.

Anastasia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, godeste Sandman, jeg synes ikke denne vitsen var det spor morsom. Dermed kan vi vel konkludere med at du slettes ikke har vettet i behold.

Anastasia

Endelig et ærlig menneske. De er det faen ikke for mange av på KG.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne saken er jeg faktisk helt enig med Anastasia. Jeg vil imidlertid ikke gå like langt som å konkludere med at du ikke har vettet i behold av den grunn.

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...