Gå til innhold

Freia påskeegg

Fremhevede innlegg

Gjest Påskekyllingen
Skrevet

Jeg er sikkert ikke den eneste der ute som elsker disse nydelige påskeeggene i lilla pakke som freia kommer med hvert år.

Det som irriterer meg er at de også går opp i pris hvert eneste år... :sukk:

Nå har jeg satt ut for å finne de billigste påskeeggene i butikken, så lurte jeg på om noen hadde noe å bidra med.. i form av pris og hvor det er kjøpt altsåå...

Spar: 36,90 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er sikkert ikke den eneste der ute som elsker disse nydelige påskeeggene i lilla pakke som freia kommer med hvert år.

Det som irriterer meg er at de også går opp i pris hvert eneste år... :sukk:

Nå har jeg satt ut for å finne de billigste påskeeggene i butikken, så lurte jeg på om noen hadde noe å bidra med.. i form av pris og hvor det er kjøpt altsåå...

Spar: 36,90 kr

Tror det var 34,90 på rimi. Ikke så mye bedre altså..

Skrevet

38,- Meny

49,50 - Statoil

40 - Rema 1000.

Spiser ett nå :) :) :) :) :) :)

Gjest Agurkolat
Skrevet

Fant til 32 pengar på Rema 1000 i Gran, Oppland..

Bli medlem av gruppa på face, "vi som vil ha billigare freia påskeegg" eller noe i den dur. Der skriver omtrent hvert medlem hvor dyrt/billig det er der og der..

Skrevet

Jeg legger min lit i Bunnpris. Håper de er billige når de kommer dit.. Noen som har sett dem på coop ennå?

Skrevet

Jobber på rema, og hos oss koster de 32kr.

Skrevet
Jobber på rema, og hos oss koster de 32kr.

Dårlige greier, hos vår rema (diger butikk) kostet de 36,50 mener jeg på.

Men har ikke de alltid vært rundt 30-40kr da?

Skrevet

Jeg syns foresten 30-40kr er en normalt pris mtp eggene er populære, lages bare en sesong (er dyrere når det er sesongprodukt gjerne, forutenom frukt o.l) og er så kalorifulle. Hadde de vært billigere hadde jeg sikkert endt opp med å spise to 4pkn på en kosedag og blitt smellfeit.

Skrevet
Jeg syns foresten 30-40kr er en normalt pris mtp eggene er populære, lages bare en sesong (er dyrere når det er sesongprodukt gjerne, forutenom frukt o.l) og er så kalorifulle. Hadde de vært billigere hadde jeg sikkert endt opp med å spise to 4pkn på en kosedag og blitt smellfeit.

Ett egg veier 34 g da. Jeg synes det er latterlig dyrt.. Men uansett om prisen er drøy eller ikke, så synes jeg denne tråden var fin, for da ser man hvor det lønner seg å handle. Det var faktisk 5 kr forskjell mellom spar og rema, det tjener man jo litt på om man kjøper mange pakker

Skrevet

32 kr på Rema her også :)

Skrevet

36,9 på Rimi

Gjest Emera
Skrevet
Ett egg veier 34 g da. Jeg synes det er latterlig dyrt.. Men uansett om prisen er drøy eller ikke, så synes jeg denne tråden var fin, for da ser man hvor det lønner seg å handle. Det var faktisk 5 kr forskjell mellom spar og rema, det tjener man jo litt på om man kjøper mange pakker

Ja, de er forferdelig dyre. I tillegg så ligger disse lilla kartongene, magebåndet av papp og de oransje plastskjeene slengt over alt nå for tiden. Ikke bra. At det skal være så vanskelig å vente til man finner en søppelbøtte...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syntes dem ikke er så dyre jeg=) Tenkt deg det er melekrem i dem og det er skje i dem,, Faren min jobber på freia, og vi har diskutert dette. Det er bensinstasjone som er dyre. Det er ikke bare å lage dem. Syntes dem er verdt prisen jeg. Tenk vanlig kinderegg koster rundt 20 kr, og der er det bare en plast leke oppi, og der er det 3 egg. Skal vi klage på det og? Sorry men jeg skjønner ikke hva dere sier når dere sier at dem koster mye.

Skrevet
Jeg syntes dem ikke er så dyre jeg=) Tenkt deg det er melekrem i dem og det er skje i dem,, Faren min jobber på freia, og vi har diskutert dette. Det er bensinstasjone som er dyre. Det er ikke bare å lage dem. Syntes dem er verdt prisen jeg. Tenk vanlig kinderegg koster rundt 20 kr, og der er det bare en plast leke oppi, og der er det 3 egg. Skal vi klage på det og? Sorry men jeg skjønner ikke hva dere sier når dere sier at dem koster mye.

Kindereggene er større, de er en kombinasjon og hvit og brun sjokolade, det er tre leker i en kindereggkartong som alle ligger inni en plastboks.

Freia påskeegg er dyre. Rema har råd til å selge dem for 32 kr, da har de alle det. Og jeg garanterer deg at de kunne klart det for 30,-

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

er ikke så opptatt av prisen jeg..

ønsker meg mye heller en 12-pakning med egg :wow:

Gjest Gjest
Skrevet
Kindereggene er større, de er en kombinasjon og hvit og brun sjokolade, det er tre leker i en kindereggkartong som alle ligger inni en plastboks.

Freia påskeegg er dyre. Rema har råd til å selge dem for 32 kr, da har de alle det. Og jeg garanterer deg at de kunne klart det for 30,-

Ok.. Det jo butikken som bestemmer prisen selv, dem selges bare en gang i året. Jeg kjenner mange som synes dem er dyre. Ja dem er kansje litt større, men likevel så er dem mye lettere å lage en påskegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...