Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig?

Til vogga følger det med madrass med yttertrekk i tykt stoff og inni er det en skumgummimadrass. Denne skal være ubrukt, men jeg vet ikke helt. Er det mulig å vaske denne og har det noen hensikt?

Det er ikke mulig å kjøpe ny, uten å kjøpe hele madrassen, og det er jo litt dumt siden den skal være ubrukt og ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skumgummi kan ikke vaskes med vann, fordi den oppfører seg som en svamp, og klarer ikke å tørke seg ordentlig etterpå.

Men kanskje du har mulighet til å fryse den? -20 grader i 48 timer, eller noe sånt?

Skrevet

Skumgummi kan ikke vaskes med vann, fordi den oppfører seg som en svamp, og klarer ikke å tørke seg ordentlig etterpå.

Men kanskje du har mulighet til å fryse den? -20 grader i 48 timer, eller noe sånt?

Skrevet

Skrevet

Frysing var ikke dumt, det kan jeg gjøre. Takk for tipset!

(Og ja, jeg er i overkant hysterisk når det gjelder madrasser ;) )

Skrevet

Nei , jeg synes ikke du er hysterisk, man skal være forsiktig med madrasser til spedbarn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...