Gå til innhold

Har noen erfaring med anticellulitt-buksa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fungerer denne?

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=166014&model=

Det var en periode her inne jeg så det var en del som skulle kjøpe den og prøve og nå lurer jeg på om dere har sett noen resultater?

Jeg har MASSE cellulitter på rumpe, lår og mage og det hadde vært en drøm om denne buksen kunne redusert det noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Effekten av undertøyet varer i opp til ett år eller lenger, om brukeren følger en sunn diett og trener jevnlig."

Mon tro om celulittene hadde blitt redusert av sunn diet og jevnlig trening UTEN strømpebuksa.. hmmmmm... :vetikke:

Skrevet
"Effekten av undertøyet varer i opp til ett år eller lenger, om brukeren følger en sunn diett og trener jevnlig."

Mon tro om celulittene hadde blitt redusert av sunn diet og jevnlig trening UTEN strømpebuksa.. hmmmmm... :vetikke:

Jo, sikkert men det var ikke spørsmålet.

Jeg vil gjerne ha svar fra noen som faktisk har prøvd denne buksa.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg ikke prøvd buksa, og jeg vet at du egentlig bare vil ha svar fra de som har gjort det, men jeg sniker inn et svar alikevel.

Det står at den virker hvis du begynner å spise sunt, og hvis du begynner å trene. Og utenom det virker den fordi du blir varm når du har den på og da "smelter" fettet. Fett smelter ikke. Det forbrennes. Du får ikke noe mindre celulitter av å ha på "varmebukse" enn du får av å ligge ute i sola, eller sitte i badstue. Fettceller blir ikke borte på den måten. Det er bare lureri, og jeg vil at du skal spare pengene dine <3

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd den, å er kjempefornøyd. Jeg har ikke lagt om kosthold eller livstil, for jeg spiste sunt og trente fra før. Men hadde fortsatt cellulitter på rumpa, og kjøpte derfor undetøyet. Og det er stor forskjell på cellulittene nå og da. Jeg skal helt klart handle flere.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd den, å er kjempefornøyd. Jeg har ikke lagt om kosthold eller livstil, for jeg spiste sunt og trente fra før. Men hadde fortsatt cellulitter på rumpa, og kjøpte derfor undetøyet. Og det er stor forskjell på cellulittene nå og da. Jeg skal helt klart handle flere.

Takker for svar.

Da har jeg kjøpt buksa fra PS.no å venter spent :-)

• 2 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den, og det hjalp ikke en dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...