Gå til innhold

bix og det som følger med

malmklang

Anbefalte innlegg

Jeg er relativt ny her (har vært registrert i over tre år, men som, tja, skribent er jeg jo flunkende ny), så jeg følte på en måte at jeg ikke hadde helt rett til å starte dagbok med en gang, men så ombestemte jeg meg. Så. Heo.

Jeg er i alle fall Bix. Er relativt ung, og lever livets glade dager på folkehøgskole, sammen med en dæsj bipolar lidelse, noen gram angst, en skvett bulimi og noen skjeer tvangstanker og paranoia. Og veldig mange fine folk, selvsagt.

Trenger en litt anonym plass å kaste fra meg ting jeg ikke klarer å snakke om, og som ikke passer i bloggen min.

Så, ja. Hei. De siste ukene har jeg vært helt tom, så jeg vet ikke. Hastalavista. for now.

trådbeskrivelsen kommer fra ljungbluts sang "bipolar kid", kleint og fint, fordi kim ljung er verdens beste mann.

Endret av Bix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm hvis det skal være anonymt, så kanskje jeg skal rusle ut igjen. Skulle bare si hei, egentlig :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tehe, anonymt som i at 2 av gudeneveithvormange vet hvem jeg er, kontra... alle av alle, nesten. Hvis vi ser for oss den andre plassen, jess. Men jeg tror jeg angrer meg, dog. Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, av alle menneskene som kunne funnet deg her, er nok jeg og A blant de som skjønner aller mest hvordan du har det...

Og jeg skjønner hva du mener kontra den andre plassen. Er en grunn til at jeg henger her, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg nok, når du nevner det. Var forøvrig ikke fordi du fant meg at jeg angret meg, om det var slik du tolket det. Jeg vet ikke, føler meg bare litt teit. Men nå angrer jeg ikke like mye, så... Ja. Du veit, opp og ned. Vinglepetter, hvem? :P

Kanskje jeg skal skrive litt likevel. Har klart å rote meg opp i tidenes kleineste situasjon. En "kompis" av meg fra et annet forum (dét forumet ja, M.) er på besøk hos ei venninne som bor et kvarter unna hvor jeg går på skole. Da jeg spurte hvor lenge han skulle være der, sa han torsdag (vi snakket om det på tirsdag), og da trodde jeg at han mente førstkommende torsdag, som har vært.

For å liksom ... være litt hyggelig (han har ofte gitt uttrykk for at han vil møte meg utenom fylla) sa jeg at det dumt at han ikke var til etter søndag, når jeg kommer hjem fra ferie, for da kunne han jo kommet på besøk innom der før han dro hjem. Han mente neste torsdag. Torsdag som kommer. Etter at jeg har kommet "hjem".

Nå er han kjempeivrig på å komme på besøk, aller helst med overnatting og det hele. Han er åtte år eldre enn meg, jeg har møtt ham én gang utenom hilsing på fylla (bakfull som faen, på et busstopp i Trondheim sammen med S.) og han vil bare pule hele tiden. "Om det blir pinlige stillheter kan vi jo bare pule" hilsen dønn seriøs.

Han er jo hyggelig og alt det der, men jeg vil jo ikke ha en fremmed mann på rommet mitt! Han er raaaar, og vi er like sjenerte og når jeg blir sjenert sammen med folk, spiller jeg bare på sarkasme og spøk. Han forstår ikke sarkasme, på grunn av aspergers. Det KAN jo ikke gå! Og jeg vil da vel ikke pule!

Herregud, jeg har kjempenoia på ordentilg. Tør ikke være på msn! Haha, for et opplegg. :D

...gud, jeg skulle ønske jeg registrerte meg med nytt nick i stedet for å bruke denne gamle kontoen. JAJA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be om nytt nick, da :) på ris og ros.

Jeg ble ikke dritnysjerrig på hvem det er snakk om i det heeele tatt, neida...

Råd skal jeg ikke prøve meg på, for jeg er lettere brisen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, lurt. Takk!

Hahaha, jeg kan fortelle det på msn eller pm, om du vil. Det blir vanskelig med forbokstaver, siden hverken A eller V gir noen særlig pekepinn. :P

Nå er jeg tilbake på folkehøgskolen, og venter bare på at vennene mine også kommer, whi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en PM du, jeg er sånn ca aldri på msn :P Og hvertfall ikke nå som jeg og S deler på én Mac... Fant ut at jeg må nesten vite hvem det er før jeg kan uttale meg noe særlig om situasjonen :P

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...