Gjest Hvitprikken Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei, Jeg har fått en hvit, vortelignende prikk under øyet. Den er ikke så stor, men irriterende. Jeg har en lignende prikk på kinnet. Noen som vet hva dette er og eventuelt hva jeg kan gjøre for å få det bort ? Jeg var hos legen for ikke lenge siden og jeg mangler ingen vitaminer eller mineraler. Jeg glemte å vise prikken til legen. Den er veldig liten men sjenerende allikevel. ( for meg ) Takk for råd og tips!
Gjest Hvitprikken Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Hei, Jeg har fått en hvit, vortelignende prikk under øyet. Den er ikke så stor, men irriterende. Jeg har en lignende prikk på kinnet. Noen som vet hva dette er og eventuelt hva jeg kan gjøre for å få det bort ? Jeg var hos legen for ikke lenge siden og jeg mangler ingen vitaminer eller mineraler. Jeg glemte å vise prikken til legen. Den er veldig liten men sjenerende allikevel. ( for meg ) Takk for råd og tips! Vær så snill...er det ingen som vet hva dette er og kan hjelpe meg ?
asyar Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Det er litt vanskelig å vite hva det er uten å ha sett den. Det kan jo bare være en hvit vorte.
Aftensol Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Hvis det er en liten hvit prikk som ligger rett under huden så kan det være en liten talg prikk... Jeg har også hatt det, samboer også.. Jeg tar bare en tynn nål og stikker i den og drar sånn at det kommer et litt større hull og presser den ut.. Mine har ikke kommet tilbake, heller ikke samboer sine.. Det kan være litt sondt hvis det er rett under øyet, men den på kinnet burde være grei å fjerne (hvis det er en sånn vel å merke )
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Hvis det er en milie, sånn som Aftensol snakker om, så kan den kun fjernes med at du stikker hull med en nål og klemmer den ut. Milier har ingen pore, så du må stikke hull. De kommer gjerne pga for fete kremer rundt øye huden, som er veldig tynn og tåler lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå