Gå til innhold

Har hodeverk, pga søvn mangel,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er slik at jeg ikke liker å ta noen form av tabletter/medisin uten at det virkelig er nødvendig.

Natt til i går sov jeg 2-3 timer, i natt sov jeg 7,5 timer.

Fikk vondt i hode utover dagen og kvelden i går, og var trett ja. Tok en paracet da jeg la meg, den hjalp med en gang. Var egentlig skeptisk til om jeg skulle gjøre det.

Da jeg stod opp i dag tidlig hadde jeg ikke vondt i hodet, ikke var jeg trøtt heller. Men hodeverk kom etterhvert også trettheten.

I kveld skal jeg legge meg slik at jeg får minimum 8,5 timer søvn. Jeg har mye jeg må gjøre i dag, jeg er nesten nett kommet hjem fra jobb.

Men jeg er skeptisk til å ta paracet, siden det er pga søvnmangel at jeg har hodeverk. Er ikke skeptisk til å ta paracet når jeg er syk og har hodeverk. Men nå er jeg jo helt frisk.

Hadde jeg bare hatt tid hadde jeg bare lagt meg nå og sovet til jeg må opp i morgen tidlig kl halv 7. Og da selvfølgelig uten å tatt paracet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får hodepine av for mye søvn også, så å legge seg nå er ikke lurt! Drikk godt med vann og få 9-8 timer med søvn så er det nok over i morgen :) Hvis du får sove uten problem ville jeg ikke tatt paracet nå i kveld.

Skrevet
Du får hodepine av for mye søvn også, så å legge seg nå er ikke lurt! Drikk godt med vann og få 9-8 timer med søvn så er det nok over i morgen :) Hvis du får sove uten problem ville jeg ikke tatt paracet nå i kveld.

Ok. Er litt bedre nå som eg får slappe mer av, mye ting jeg må gjøre på dataen i dag. Hadde jeg hatt tid hadde jeg lagt meg nå, men jeg har ikke tid.

Sist uke sov jeg bare 4 timer natt til fredag, mellom 5 og 7 timer de andre dagen, så var ganske trøtt torsdagen. Så fredagen la jeg meg kl 17.00 og sov 14 timer. Kjente det godt at jeg hadde sovet for mye da ja.

Men jeg føler hode verken som kommer av alt for lite søvn er annerledes enn hodeverken som kommer av for mye søvn. Etter for lite søvn er man jo bra trøtt i tillegg til hodeverk. Men etter for mye søvn er man hvertfall utkvilt. Ikke alltid jeg har hodeverk etter for mye søvn. Hadde ikke det på lørdag, men kjente godt at jeg hadde sovet for mye på en måte liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...