Gjest Ts Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 For ca 10 månder siden tok jeg silikon på plastikkirugene i oslo. Men nå vil jeg fjerne protesene. Han sa jeg fikk operasjonen gratis hvis jeg gjorde det før det var gått et år. Men jeg fikk ikke pengene tilbake. Har alltid trodd at når man hadde sånn et års garanti så fikk man pengene tilbake? Hvis man fjerna silikonen innen et år. Tydeligvis ikke. Trodde det var vanlig. Jaja er bare litt skuffa siden jeg har gått rundt å trodd det liksom
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Mener du fjerningen skulle være gratis? Hvorfor i alle dager skulle den være det? De kan jo ikke noe for at du ombestemmer deg vel?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 I slike tilfeller har jeg alltid trodd at det var selve fjerningen av innleggene (altså operasjon nr 2) som ville være gratis? Betalte du for begge inngrepene, eller mener du at du skulle fått tilbake pengene for den første operasjonen også?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Mener du fjerningen skulle være gratis? Hvorfor i alle dager skulle den være det? De kan jo ikke noe for at du ombestemmer deg vel? Han Kirurgen sa jo selv at det var gratis
snixy Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Hvis det blir komplikasjoner innen ett år får du andre operasjon gratis:) De kan jo ikke operere gratis fordi du ombestemmer deg...
Gjest Marlo Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Etter hvordan jeg har forstått deg TS, så får du operasjonen gratis når du skal ta dem ut dersom dette gjøres innen det har gått 12 måneder, men at du ikke får pengene tilbake for operasjonen du gjorde når du satte dem inn. Høres uansett helt logisk ut at du ikke får tilbake pengene for den første operasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Han Kirurgen sa jo selv at det var gratis Om han sa at operasjonen for å fjerne innleggene er gratis betyr ikke det at du får igjen pengene du betalte for å sette dem inn.
Gjest TS Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er klar over at jeg ikke får pengene tilbake. Jeg har skjønt det. Men jeg bare trodde det. Er lov å ta feil.
Gjest TS Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Hvis det blir komplikasjoner innen ett år får du andre operasjon gratis:) De kan jo ikke operere gratis fordi du ombestemmer deg... Jeg får operasjonen gratis uansett. Har garanti og da får man operasjonen gratis før det har gått et år uansett hva årsaken er
¤Pernille¤ Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Jeg skjønner ikke helt hva du spør etter, viker som om du er klar over rettigheter og alt? :klø:
Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Blond? Nei er brunette men kan vel kalle meg for kinderegg da
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2010 #13 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er klar over at jeg ikke får pengene tilbake. Jeg har skjønt det. Men jeg bare trodde det. Er lov å ta feil. Hvilken av operasjonene var det du ikke fikk gratis, egentlig? Jeg forstår ikke hva du skriver her...
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #14 Skrevet 24. februar 2010 Hvilken av operasjonene var det du ikke fikk gratis, egentlig? Jeg forstår ikke hva du skriver her... Operasjon nr 1 har hun vel betalt 15-20000 for. Operasjoen nr 2 får hun gjort aldeles uten utlegg. I tillegg trodde hun at hun skulle få igjen pengene hun hadde lagt ut for operasjon nr 1....... Tjaja.... Hilsen "naturlige pupper"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå