Gå til innhold

Trodde man fikk pengene tilbake


Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 10 månder siden tok jeg silikon på plastikkirugene i oslo. Men nå vil jeg fjerne protesene. Han sa jeg fikk operasjonen gratis hvis jeg gjorde det før det var gått et år. Men jeg fikk ikke pengene tilbake. Har alltid trodd at når man hadde sånn et års garanti så fikk man pengene tilbake? Hvis man fjerna silikonen innen et år. Tydeligvis ikke. Trodde det var vanlig. Jaja er bare litt skuffa siden jeg har gått rundt å trodd det liksom :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du fjerningen skulle være gratis? Hvorfor i alle dager skulle den være det? De kan jo ikke noe for at du ombestemmer deg vel?

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

I slike tilfeller har jeg alltid trodd at det var selve fjerningen av innleggene (altså operasjon nr 2) som ville være gratis?

Betalte du for begge inngrepene, eller mener du at du skulle fått tilbake pengene for den første operasjonen også?

Skrevet
Mener du fjerningen skulle være gratis? Hvorfor i alle dager skulle den være det? De kan jo ikke noe for at du ombestemmer deg vel?

Han Kirurgen sa jo selv at det var gratis

Skrevet

Hvis det blir komplikasjoner innen ett år får du andre operasjon gratis:) De kan jo ikke operere gratis fordi du ombestemmer deg...

Skrevet

Etter hvordan jeg har forstått deg TS, så får du operasjonen gratis når du skal ta dem ut dersom dette gjøres innen det har gått 12 måneder, men at du ikke får pengene tilbake for operasjonen du gjorde når du satte dem inn.

Høres uansett helt logisk ut at du ikke får tilbake pengene for den første operasjonen.

Skrevet
Han Kirurgen sa jo selv at det var gratis

Om han sa at operasjonen for å fjerne innleggene er gratis betyr ikke det at du får igjen pengene du betalte for å sette dem inn.

Skrevet

Jeg er klar over at jeg ikke får pengene tilbake. Jeg har skjønt det. Men jeg bare trodde det. Er lov å ta feil.

Skrevet
Hvis det blir komplikasjoner innen ett år får du andre operasjon gratis:) De kan jo ikke operere gratis fordi du ombestemmer deg...

Jeg får operasjonen gratis uansett. Har garanti og da får man operasjonen gratis før det har gått et år uansett hva årsaken er

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du spør etter, viker som om du er klar over rettigheter og alt? :klø:

Skrevet
:hoho: Blond?

Nei er brunette men kan vel kalle meg for kinderegg da :)

Gjest Spinell
Skrevet
Jeg er klar over at jeg ikke får pengene tilbake. Jeg har skjønt det. Men jeg bare trodde det. Er lov å ta feil.

Hvilken av operasjonene var det du ikke fikk gratis, egentlig? Jeg forstår ikke hva du skriver her...

Skrevet
Hvilken av operasjonene var det du ikke fikk gratis, egentlig? Jeg forstår ikke hva du skriver her...

Operasjon nr 1 har hun vel betalt 15-20000 for. Operasjoen nr 2 får hun gjort aldeles uten utlegg. I tillegg trodde hun at hun skulle få igjen pengene hun hadde lagt ut for operasjon nr 1.......

Tjaja....

Hilsen "naturlige pupper"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...