Gjest kvinne22 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei dere på kvinneguiden! Jeg trenger råd! Jeg har ikke hatt mensen på et eller to år pga p - piller(cerazette)som for øverig er veldeig greit. Men nå, lenge etter jeg egentlig skal ha min mensensyklus har jeg smerter i korsryggen(sånn mensenvondt) og jeg har litt kuagolert blod i trusa... er dette vanlig? eller farlig? man blir så lett urolig når slike ting skjer uregelmessig. hilsen meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå