Gå til innhold

Kosthold


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt hjelp/råd ang kosthold.

Har siden juni i fjor gått ned 21 kilo og har nådd ønskevekten min, 57 kg. Nå vil jeg holde den og lurer på om det jeg spiser vil hjelpe meg med det? Jeg trener ca 4 ganger i uka og er generelt veldig aktiv.

Frokost: Havregrøt av vann, med cottage cheese, kanel og litt sukker. Biola eller vanlig melk.

Mellommåltid: En youghurt, skyr eller grov brødskive. Frukt

Lunsj: Grov brødskive. frukt

Middag: Varier veldig, fisk, kylling, svin, hjemmelaget pizza, grøt, wok, kjøttkaker. Spiser generelt sunt, lite av frossenpizza og fastfood.

Kvelds: Knekkebrød, brødskive, fitnessblanding.

Av pålegg bruker jeg mye kalkun, makrell, leverpostei, brunost og salami, salatblader og løk. Jeg drikker for det meste vann, aldri kaffe eller brus. Spiser alltid noe etter trening, gjerne det samme som kvelds. Alt brød jeg spiser er grovt.

Jeg skeiver ut i helgene, men det tillater jeg meg selv å gjøre :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg trenger litt hjelp/råd ang kosthold.

Har siden juni i fjor gått ned 21 kilo og har nådd ønskevekten min, 57 kg. Nå vil jeg holde den og lurer på om det jeg spiser vil hjelpe meg med det? Jeg trener ca 4 ganger i uka og er generelt veldig aktiv.

Frokost: Havregrøt av vann, med cottage cheese, kanel og litt sukker. Biola eller vanlig melk.

Mellommåltid: En youghurt, skyr eller grov brødskive. Frukt

Lunsj: Grov brødskive. frukt

Middag: Varier veldig, fisk, kylling, svin, hjemmelaget pizza, grøt, wok, kjøttkaker. Spiser generelt sunt, lite av frossenpizza og fastfood.

Kvelds: Knekkebrød, brødskive, fitnessblanding.

Av pålegg bruker jeg mye kalkun, makrell, leverpostei, brunost og salami, salatblader og løk. Jeg drikker for det meste vann, aldri kaffe eller brus. Spiser alltid noe etter trening, gjerne det samme som kvelds. Alt brød jeg spiser er grovt.

Jeg skeiver ut i helgene, men det tillater jeg meg selv å gjøre :popcorn:

Hvis du har greid å gå ned til din nåværende vekt med dette kostholdet skal det ikke være noe problem å holde vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...