Gjest Gjest_sue_* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 heisann.. skal til tallinn og ta fettsuging på magen om en uke, fant også ut at tannlegen der kan feste på såkalte vampyrtenner, (noe jeg alltid har ønsket) er det noen her som har jort det, eller vet om noen som har det? eller hva prisen ligger på i Norge? finner ikke noe på google
Gjest Gjest_sue_* Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 ingen som vet noe om vampyrtenner?
Pankreas Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 I Norge må du sikkert lete litt for å finne noen tannleger som utfører dette. Om du skulle finne på å gjøre dette i utlandet, så sørg for guds skyld for at det kun gjøres reversibel behandling. Ikke slip ned tenner for å sette på vampyrtenner, for eksempel... det kan du raskt angre på.
Gjest Gjest_sue_* Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 I Norge må du sikkert lete litt for å finne noen tannleger som utfører dette. Om du skulle finne på å gjøre dette i utlandet, så sørg for guds skyld for at det kun gjøres reversibel behandling. Ikke slip ned tenner for å sette på vampyrtenner, for eksempel... det kan du raskt angre på. jeg skal gjøre det i tallinn skal dit uansett så tar det bare der.. der koster det 2000 kroner.. aner ikke hva det koster i norge.. men skal IKKE slipe på ine egne tenner nei.. skal ikke ha vampyrtennene for resten av livet, så det tør jeg ikke
Gjest Marlo Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Aner ikke hva prisene ligger på her i Norge, men det er flere som gjør det iallefall. Bare ta deg en ringerunde til diverse tannleger
Gjest Gjest_sue_* Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Aner ikke hva prisene ligger på her i Norge, men det er flere som gjør det iallefall. Bare ta deg en ringerunde til diverse tannleger hehe.. har googla og leita, men finner ingenting.. eneste jeg finner innom emne, er forum der folk spør om d samme som meg trenger ikke ringe tannleger nå, har allerede bestilt i utlandet men er nyskjerrig på prisforskjellen
Gjest Marlo Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Okey. Kjenner flere som har gjort dette i norge iallefall og har planer om å gjøre det selv en gang i fremtiden. Men som sagt, prisen aner jeg ikke da det aldri har falt meg inn å spørre om det.
Gjest Gjest_sue_* Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Okey. Kjenner flere som har gjort dette i norge iallefall og har planer om å gjøre det selv en gang i fremtiden. Men som sagt, prisen aner jeg ikke da det aldri har falt meg inn å spørre om det. er det blitt vellyket på de du kjenner som har det?
Gjest Marlo Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Ja, har ikke hørt eller sett noe annet iallefall
Gjest gjeste pyria Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Noen som vet no mer om hvor i norge man får gjort dette og pris? eventuelt hvordan man bestiller i utlandet? Å du som skal ta fettsuging i tallin hvordan ble det??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå