Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 det tar ca 25 min å kjøre fra kirken til lokalet hvor vi skal ha bryllupsmiddag og fest. vil dere anbefale å arrangere busser til og fra lokalet da? (vi skal ha vin til maten). for min del ville jeg satt pris på busstransport til og fra lokalet, men vet ikke hva so er vanlig, har ikke vært i mange bryllup. hva må jeg evt regne med at det koster å leie buss for ca 50 gjester?takk for svar
Frøken Mitzi Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 det tar ca 25 min å kjøre fra kirken til lokalet hvor vi skal ha bryllupsmiddag og fest. vil dere anbefale å arrangere busser til og fra lokalet da? (vi skal ha vin til maten). for min del ville jeg satt pris på busstransport til og fra lokalet, men vet ikke hva so er vanlig, har ikke vært i mange bryllup. hva må jeg evt regne med at det koster å leie buss for ca 50 gjester?takk for svar Bor dei fleste gjestane der kirka er, der festen er, eller litt spreidt? Det er jo gjerne heim frå festen som er utfordringa, så om dei fleste bor der kirka er eller i område, ville eg vurdert buss begge veiar, slik at folk ikkje må reise å hente bilen dagen etter, men det kjem jo an på budsjettet de har til rådigheit også. Som gjest ville eg nok ha sett pris på buss, men hadde hatt stor forståelse for at det ikkje var buss også
lilleGrethe Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Vi arrangerer transport fra kirken til lokalet. Fra lokalet skal folk i ulike retninger, så vi hjelper til med å bestille taxier og evt koordinere folk som skal samme vei, men betaler ikke for transport hjem. Til kirken anbefaler vi gjestene å ta offentlig transport (evt å bli kjørt eller ta taxi, siden det er begrenset med parkering ved kirken).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå