Gjest Miam Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Ja, jeg lurer altså på hvor dere som bruker kondom, kjøper det? Kjøper dere over nettet? På nærbutikken? Kondomeriet? Synes det er så inni hampen dyrt på en vanlig matbutik, men jeg vil jo være sikker på at det er "skikkelige" saker jeg kjøper :gjeiper: Så hvor gjør dere slike innkjøp? :klø: (Jeg er i et fast forhold, og har nettopp sluttet med p-pillen, og vil bruke kondom en periode, derfor jeg spør )
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 hent deg gratis kondom hos helsesøster i byen eller skole
Wind Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Vi bruker bare fra nærbutikken. Stoler ikke nok på slike man kjøper på nettet..
Gjest Miam Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar alle 3 Apoteket hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gang! Går ikke på vgs eller noe sånn skole... Vet ikke jeg om UiB deler ut gummi, hehe!
Wind Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar alle 3 Apoteket hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gang! Går ikke på vgs eller noe sånn skole... Vet ikke jeg om UiB deler ut gummi, hehe! Du får spørre i resepsjonen.
Gjest Miam Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 "Hei, du unnskyld, men har dere kondomer her?"
Gjest Bianca26 Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Ja, jeg lurer altså på hvor dere som bruker kondom, kjøper det? Kjøper dere over nettet? På nærbutikken? Kondomeriet? Synes det er så inni hampen dyrt på en vanlig matbutik, men jeg vil jo være sikker på at det er "skikkelige" saker jeg kjøper :gjeiper: Så hvor gjør dere slike innkjøp? :klø: (Jeg er i et fast forhold, og har nettopp sluttet med p-pillen, og vil bruke kondom en periode, derfor jeg spør ) rfsu skal jo være bra uansett hvor du kjøper.
Hinata Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Hadde en lignende tråd her inne for ikke så lenge siden, og da fant jeg ut at europris har 12pkn med Durex extra safe til 50 kr, som jo er billigere enn på matbutikken
Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Går ikke på vgs eller noe sånn skole... Vet ikke jeg om UiB deler ut gummi, hehe! Men du går altså på UiB? Studenthelsetjenesten til universitetene deler jo ut gratis kondomer, så der kan man skaffe. Jeg veit også at de hadde kondomer og glidemiddel på kontoret til studentboligene også. I alle fall er det slik her i Tromsø
Gjest Iah Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar alle 3 Apoteket hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gang! Går ikke på vgs eller noe sånn skole... Vet ikke jeg om UiB deler ut gummi, hehe! Studentsamskipnaden ved min høgskole deler ut gratis kondomer. Har inntrykk av at det er vanlig. Verdt å undersøke i hvert fall.
ThornHailfrost Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Her er en side du kan bestille fra! Og en til... Og enda en.. Den første får du gratis kondomer fra, og de andre kan du kjøpe fra. Og det finnes sikkert mange fler Endret 23. februar 2010 av ThornHailfrost
Gjest Miam Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 rfsu skal jo være bra uansett hvor du kjøper. OK, skal se hva jeg finner ut! Takk for tips Men du går altså på UiB? Studenthelsetjenesten til universitetene deler jo ut gratis kondomer, så der kan man skaffe. Jeg veit også at de hadde kondomer og glidemiddel på kontoret til studentboligene også. I alle fall er det slik her i Tromsø Studentsamskipnaden ved min høgskole deler ut gratis kondomer. Har inntrykk av at det er vanlig. Verdt å undersøke i hvert fall. Ja, de gjør vel kanskje det, aner ikke hvor jeg skulle gått hen da, men skal sjekke ut hjemmesidene deres. Takk og takk!
Gjest J27 Skrevet 23. februar 2010 #15 Skrevet 23. februar 2010 Jeg ville gått til anskaffelse av Durex, har best erfaringer med det merket. Kondomene fra studenthelsestasjonen syns jeg er no d****, men kan jo være bare meg som har dårlige erfaringer der..
einna Skrevet 23. februar 2010 #16 Skrevet 23. februar 2010 Studenthelsetjenesten: http://www.sib.no/veiledning-og-helse/helsestasjon
Gjest Miam Skrevet 24. februar 2010 #17 Skrevet 24. februar 2010 Jeg ville gått til anskaffelse av Durex, har best erfaringer med det merket. Kondomene fra studenthelsestasjonen syns jeg er no d****, men kan jo være bare meg som har dårlige erfaringer der.. OK, skal sjekke ut det også Tar i mot alt med takk Studenthelsetjenesten: http://www.sib.no/veiledning-og-helse/helsestasjon Takk
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har kjøpt kondomer på apotekter, i dagligvaren, på nettet, på Kondomeriet... RFSU har gjort en god jobb i å lure alle til å tro at norske kondomer er så fantastiske, men jeg har diskutert det med venner og kommet fram til at mange har opplevd at norske kondomer sprekker, mens ingen har opplevd at kondomer kjøpt i utlandet har sprukket. Flere har bodd flere år i utlandet og vært jevnlige forbrukere. Så det går nok stort sett bra, uansett. Har du forresten kondomsertifikat?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå