Gå til innhold

Dere som bruker kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer altså på hvor dere som bruker kondom, kjøper det? Kjøper dere over nettet? På nærbutikken? Kondomeriet? Synes det er så inni hampen dyrt på en vanlig matbutik, men jeg vil jo være sikker på at det er "skikkelige" saker jeg kjøper :gjeiper: Så hvor gjør dere slike innkjøp? :klø:

(Jeg er i et fast forhold, og har nettopp sluttet med p-pillen, og vil bruke kondom en periode, derfor jeg spør :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hent deg gratis kondom hos helsesøster i byen eller skole

Skrevet

Vi bruker bare fra nærbutikken. Stoler ikke nok på slike man kjøper på nettet.. :sjenert:

Skrevet

Kjøper på apoteket. Størst utvalg der.

Skrevet

Takk for svar alle 3 :) Apoteket hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gang!

Går ikke på vgs eller noe sånn skole... Vet ikke jeg om UiB deler ut gummi, hehe!

Skrevet

Går ikke på vgs eller noe sånn skole... Vet ikke jeg om UiB deler ut gummi, hehe!

Du får spørre i resepsjonen. :ler:

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, jeg lurer altså på hvor dere som bruker kondom, kjøper det? Kjøper dere over nettet? På nærbutikken? Kondomeriet? Synes det er så inni hampen dyrt på en vanlig matbutik, men jeg vil jo være sikker på at det er "skikkelige" saker jeg kjøper :gjeiper: Så hvor gjør dere slike innkjøp? :klø:

(Jeg er i et fast forhold, og har nettopp sluttet med p-pillen, og vil bruke kondom en periode, derfor jeg spør :) )

rfsu skal jo være bra uansett hvor du kjøper.

Skrevet

Hadde en lignende tråd her inne for ikke så lenge siden, og da fant jeg ut at europris har 12pkn med Durex extra safe til 50 kr, som jo er billigere enn på matbutikken ;)

Skrevet

Men du går altså på UiB? Studenthelsetjenesten til universitetene deler jo ut gratis kondomer, så der kan man skaffe. Jeg veit også at de hadde kondomer og glidemiddel på kontoret til studentboligene også. I alle fall er det slik her i Tromsø :)

Skrevet

Studentsamskipnaden ved min høgskole deler ut gratis kondomer. Har inntrykk av at det er vanlig. Verdt å undersøke i hvert fall.

Skrevet
rfsu skal jo være bra uansett hvor du kjøper.

OK, skal se hva jeg finner ut! Takk for tips :)

Men du går altså på UiB? Studenthelsetjenesten til universitetene deler jo ut gratis kondomer, så der kan man skaffe. Jeg veit også at de hadde kondomer og glidemiddel på kontoret til studentboligene også. I alle fall er det slik her i Tromsø :)

Studentsamskipnaden ved min høgskole deler ut gratis kondomer. Har inntrykk av at det er vanlig. Verdt å undersøke i hvert fall.

Ja, de gjør vel kanskje det, aner ikke hvor jeg skulle gått hen da, men skal sjekke ut hjemmesidene deres. Takk og takk! :)

Skrevet

Jeg ville gått til anskaffelse av Durex, har best erfaringer med det merket.

Kondomene fra studenthelsestasjonen syns jeg er no d****, men kan jo være bare meg som har dårlige erfaringer der..

Skrevet
Jeg ville gått til anskaffelse av Durex, har best erfaringer med det merket.

Kondomene fra studenthelsestasjonen syns jeg er no d****, men kan jo være bare meg som har dårlige erfaringer der..

OK, skal sjekke ut det også :) Tar i mot alt med takk :jepp:

Takk ;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt kondomer på apotekter, i dagligvaren, på nettet, på Kondomeriet... RFSU har gjort en god jobb i å lure alle til å tro at norske kondomer er så fantastiske, men jeg har diskutert det med venner og kommet fram til at mange har opplevd at norske kondomer sprekker, mens ingen har opplevd at kondomer kjøpt i utlandet har sprukket. Flere har bodd flere år i utlandet og vært jevnlige forbrukere. Så det går nok stort sett bra, uansett.

Har du forresten kondomsertifikat? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...