Gå til innhold

Damer som bruker nylonstrømper


Gjest Proximo

Anbefalte innlegg

Gjest Proximo

Det er sant. Dette er et studie jeg har gjort:)

Det er ikke slik at jeg går rundt og studerer dameføtter, men jeg har over tid lagt merke til det.

Det finnes jo sportsutøvere som bruker nylonstrømper for å unngå gnagesår så det er ikke bare tull fra meg.

Damer som ofte bruker tynn strømpebukse eller knestrømper eller lignende har penere føtter:)

Hvem bryr seg, sier du? Langt flere enn du tror. At menn legger merke til føttene til en dame er en fryktelig skjult hemmlighet. Mange tror dette gjelder 10% av menn men jeg tror det gjelder kanskje 80%:)

Ikke alle menn har en kjempefetish men at de bryr seg om akkurat dette vet jeg.

Ikke gå med høye hæler og bare ben for å se sexy ut! Nylonstrømper og ballerina er minst like fint for ikke å si langt søtere:) Men liker ikke kult. de liker søtt. For de som bryr seg..

Men for ikke å bli flyttet til seksuelt, går jeg tilbake til å snakke om plagg. Bruk nylonstrømper under stillongen og sokkene om vinteren. Penere føtter om våren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr. Ron
Det er sant. Dette er et studie jeg har gjort:)

Det er ikke slik at jeg går rundt og studerer dameføtter, men jeg har over tid lagt merke til det.

Det finnes jo sportsutøvere som bruker nylonstrømper for å unngå gnagesår så det er ikke bare tull fra meg.

Damer som ofte bruker tynn strømpebukse eller knestrømper eller lignende har penere føtter:)

Hvem bryr seg, sier du? Langt flere enn du tror. At menn legger merke til føttene til en dame er en fryktelig skjult hemmlighet. Mange tror dette gjelder 10% av menn men jeg tror det gjelder kanskje 80%:)

Ikke alle menn har en kjempefetish men at de bryr seg om akkurat dette vet jeg.

Ikke gå med høye hæler og bare ben for å se sexy ut! Nylonstrømper og ballerina er minst like fint for ikke å si langt søtere:) Men liker ikke kult. de liker søtt. For de som bryr seg..

Men for ikke å bli flyttet til seksuelt, går jeg tilbake til å snakke om plagg. Bruk nylonstrømper under stillongen og sokkene om vinteren. Penere føtter om våren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk nylonstrømper under stillongen og sokkene om vinteren. Penere føtter om våren:)

Glad du la til den siste der. Trodde et lite øyeblikk du ville vi skulle fryse beina av oss for å få penere føtter :tristbla:

Brukte mye nylonstrømper før, men nå går jeg helst uten, eller med stilongs om vinteren. Kan ikke si jeg har merket noen forskjell. Kanskje de du har sett bruke nylonstrømper bare har pene føtter fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr. Ron

Jeg har faktisk doktorgrad i emnet strømper,strømpebukser,nylon på kvinneben..I min studietid var jeg og et par andre studenter i USA,JAPAN,FRANKRIKE,ENGLAND,ITALIA og Danmark for å forske på dette litt spennende og kanskje litt trøtte emne, strømper - strømpebukser.Jeg er ferdig med min doktorgrad,sitter her på et stort universitet i Stokholm der jeg har tre til fire forelesninger om dagen om mitt emne.Og jeg må bare innrømme at intressen er stor. Veldig stor. Faktisk har interessen bare økt de siste to tre årene.Kan si at svenske og danske kvinner/damer har et noe sært forhold til sine ben føtter og tær ikledd strømper/strømpebukser.I % vil jeg si at litt over 67 av de 100 som ble spurt hadde ingen peiling på egentlig HVA strømper KAN gjøre med bena/føttene.Men veldig mange svarte på at de hadde på strømper og el.strømpebukse når de hadde sex..HVORFOR ?? Stort sett var svaret at de fremhevet bena og føttene - de følte seg sexy.

Så nå vil jeg høre i dette forum av dere jenter/kvinner/damer hva dere syntes om det å ha på seg strømper/strømpebukse. Gjerne til hverdags/fest/sommer/vinter og sex. Tema er stort og meget intressant. Takk så lenge.

Dr.strb.stock Ron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Velkommen i klubben. De fleste her har doktorgrad, virker det som. Veldig interessant tema, forresten. Angrer på at jeg ikke tok det studiet :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Proximo

Hei, gale doktor. Ikke stjel tråden min! Poenget er at damer som går med fine sko bare får masse gnagesår osv.

Lag din egen crazy nylon-blogg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anonym_*
Hei, gale doktor. Ikke stjel tråden min! Poenget er at damer som går med fine sko bare får masse gnagesår osv.

Lag din egen crazy nylon-blogg!

Du kan da ikke ha begrep. Ang. nylon-blogg,du har kanskje peiling på en du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...