Gå til innhold

Oslo


Gjest Gjest_Bergen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bergen_*

Jeg og en venninne skal til Oslo i ferien. Vi er studenter, noe som gjør at penger ikke er det vi har mest av. Vi får gratis overnatting hos familie, og prøver å finne billigst mulig transport (her er det bare til å komme med forslag altså).

Vet dere hva man kan gjøre i Oslo? Som er billig, gjerne gratis? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan f.eks. kjøpe Oslo Pass - da får dere en del fordeler. Bla gratis å ta kollektiv transport og inngang til museer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Middelalderparken og Vigelandsparken er (selvfølgelig) gratis.

Kunstindustrimuseet og Samtidskunsmuseet er gratis.

Ikea-bussen er gratis ( :fnise: )

Du kan melde deg på som publikum på noen av NRKs programmer, det er gratis (med unntak av Nytt på nytt). http://nrkaktivum.no/publikum

http://oslopuls.aftenposten.no/ har de en kalender med ting som skjer. Der kan du hake av for 'gratis' og så søke på de datoene dere er i byen.

Endret av Elfrida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bergen_*

tusen takk for svar og forslag, skal sjekkes ut!

Hvor mye koster en slik dagsbillett for buss/trikk/t-bane i Oslo? Eller flerdagers, om det er mulig å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Bergen_*

takk for link! Den kunne jeg kanskje søkt meg frem til, hvis jeg hadde tenkt langt nok :rodme:

Det vi har fastslått er iallefall ake i korketrekkeren, på Raske menn-show (ja, dyrt, men) og muligens en tur på den nye kinoen. Minst et av museumene kunne også vært spennende! Kanskje vi kan ta den gratis-ikeabussen til Ikea og spise billig middag en dag? :fnise:

Bare til å komme med flere forslag, da blir vi glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...