Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Har i det siste opplevd å våkne innimellom om nettene, hvor kjeven er helt i lås. Har klart å få lirket fingrene inn og under tennene, og fått åpnet kjeven igjen. Så har jeg sovnet igjen, og våknet av at kjeven har låst seg. Det er utrolig vondt, og tennene mine er skadet etter dette. Hva kan jeg gjøre for og ikke gjøre dette? Har fått en klikke-lys i kjeven også, som høres gasnke rart ut hvis jeg gaper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå