Bringebærjenta Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg tok p-stav for over en måned siden. Jeg fikk ikke mensen til vanlig tid, men den ble forsinket. Det er sikkert helt vanlig. Da mensen kom så blør jeg mindre enn normalt, og det vil ikke gi seg. Nå har jeg blødd litt hver dag i ni dager. Plutselig så kommer det litt. Noen som har noen erfaringer? Jeg er sååå lei av å blø hele tiden.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Heisann Jeg prøvde p-staven Implanon for noen år siden. Når den ble satt inn, sa gynekologen at jeg burde gi den minimum 3 måneder for å finne ut om jeg ville ha den, pga forventede småblødninger mens kroppen ble vant til den. Så om du har småblødd i ni dager, kan du dessverre forvente opptil tre måneder, før det regnes som "unormalt".
Bringebærjenta Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2010 Takk for svar! Jeg trodde det var småblødninger innimellom jeg, ikke hver bidige dag. Jaja, jeg får gi det to måneder til, om det fortsetter sånn her så blir jeg gal.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 hadde min p-stav i ca 8 mnd. dei tre første mnd blødde eg ikkje, men dei siste mndene blødde eg annakvar veke. blødde da i ei veke og pause i ei osv. blei så lei at eg tok den ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Noen som vet når i syklusen man kan begynne med p-stav? Og er det vondt å sette den inn?
asyar Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Noen som vet når i syklusen man kan begynne med p-stav? Og er det vondt å sette den inn? Mellom første og femte dag i menstruasjonssyklusen. Jeg syntes ikke det var vondt å hverken sette den inn eller ta den ut. Du får lokalbedøvelse når du setter den inn, og det er en pitteliten nål som stikkes inn. Kjente det ikke heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå