wok Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Er dere med paa konkurranser paa nettet? Jeg har vaert med paa to, og vunnet i begge to... det maa vel bety at det er veldig lett aa vinne i disse annonsekonkuraransene? Jeg har ellers ikke saerlig vinnerlykke. Naa venter jeg bare paa hagemobler fra Lotus... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 28. april 2002 #2 Del Skrevet 28. april 2002 Gratulerer, med nye hagemøbler. Jeg har aldri prøvd disse konkurransene, kanskje på tide å prøve ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 28. april 2002 #3 Del Skrevet 28. april 2002 Gratulerer, du er heldig du Jeg har vært med på MANGE nettkonkurranser og ALDRI vunnet noe Vinnerlykke er et ukjent bekrep for meg..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. april 2002 #4 Del Skrevet 28. april 2002 jeg har vunnet to ganger og begge ganger strøm Den ene fra funito har jeg ikke fått engang, selv om jeg har skrevet utallige mailer....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 28. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 28. april 2002 Takk for gratulasjoner, men hagemoblene har jeg altsaa ikke vunnet, enda... Haaper paa gevinst paa mitt tredje forsok paa konkurranser... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 28. april 2002 #6 Del Skrevet 28. april 2002 Hvilke typer konkurranser da? Har ikke vært med på noe sånt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. april 2002 #7 Del Skrevet 28. april 2002 gå inn på startsiden under konkurranser, der finner du masse rart!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 4. mai 2002 #8 Del Skrevet 4. mai 2002 Jippi!! Jeg vant min første konkurranse over internett i dag! Det var riktig nok bare en hårfarge jeg vant, men det er da en begynnelse.. _________________ (((Kierry)))1212[ Dette Innlegg er endret av: kierry den 2002-05-04 12:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå