Djungelvrål Skrevet 23. februar 2010 #1 Del Skrevet 23. februar 2010 Har i mange år brukt dette for å se mer våken ut. Er ikke meg selv uten, har små øyne og dette virker forstørrende. Brukt en fra h og m lenge men de har forandret formula så nå er den alt for hard og vil ikke legge seg på våtkanten. Kjøpte en fra lancome men den tålte jeg ikke. Fikk tåkesyn. Noen som vet om en som er mild. Også prøvd fra rimmel og gosh tidligere. De er også for harde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 23. februar 2010 #2 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Prøv NYX Jumbo Eye Pencil i Milk! Megabillig på eBay og kjempegod på våtkanten! Cottage Cheese om du vil ha en litt mer hudfarget. Endret 23. februar 2010 av Darkannie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 23. februar 2010 #3 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Her har du en, kr 45,- inkludert porto! http://cgi.ebay.com/NYX-Cosmetics-Jumbo-Ey...=item3359df7f1f Enda billigere, kr 33,- inkl porto: http://cgi.ebay.com/1-NYX-JUMBO-EYE-PENCIL...=item2a0507a19a Endret 23. februar 2010 av Darkannie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 23. februar 2010 #4 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har akkurat kjøpt og prøvd min første, og det er Isadora sin. Den er myk og legger seg lett på våtkanten. Holdbarheten er ikke like bra. Dette er jo den eneste jeg har prøvd, så har ingenting å sammenlinke med dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 23. februar 2010 #5 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! Chanel sin er god, myk å legge og sitter godt. Eneste problemet jeg har med denne er at den nesten er for hvit; altså resultatet kan bli litt unaturlig om man tar på for mye. Her ser du hvordan den ser ut (men den finnes sikkert billigere på andre nettsider!): http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beau...AYON-KHÔL-89248 Ellers kan jeg anbefale deg Benefit sin, Eye Bright, som gir et mer naturlig preg. Også denne er lett å legge, og den holder seg fint på plass. Denne har blitt min følgesvenn i alle fall Du får den bl.a her (men kanskje også denne billigere på andre sider...): http://www.benefitcosmetics.com/gp/product...mp;bcBrand=core Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 23. februar 2010 #6 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg også bruker Isadora sin, men min er hudfarget. Eller, den er mye lysere enn min hudfarge, men den er allikevel ikke helt hvit. Den er superlett å legge på, og jeg synes den holder godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 23. februar 2010 #7 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg også er storfornøyd med Isadora sin inliner. Bruker hudfarget. Synes det gir et strålende resultat som ikke ser unaturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg også er storfornøyd med Isadora sin inliner. Bruker hudfarget. Synes det gir et strålende resultat som ikke ser unaturlig ut. Tusen takk for tips jenter, isadora sin skal prøves ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. februar 2010 #9 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) har heldighvis igjen av min H&M! Men det er så kjedelig å ha slike øyne som blir våte fort. Fargen blir borte i løpet av 10 minutter. Samme gjelder sort. De sorte sklir ned og ligger som bunnslam under de nedre øyevippene. Den hvite fargen synes jo ikke, men den sorte ser forferdelig. Prøvde hvit fra Body shop, men den oxo ble bare borte etter 10 minutter...igjen. Noen tips til å få fargen til å sitte? Endret 24. februar 2010 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 24. februar 2010 #10 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg leste et sted at å dytte litt øyenskygge på (i samme farge som lineren selvsagt) setter lineren og den holder lengre. Om det funker, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå