MissMas Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hei, jeg hadde menstruasjon for 1 uke siden. Den virket nokså normal på alle måter. Så nå er det 1 uke siden jeg var ferdig med menstruasjonen, og i går la jeg merke til at det var noe brunt i underbuksa. Ble litt bekymret, men tenkte egentlig ikke noe særlig mer på det. I dag, da jeg stod opp, begynte jeg å blø masse igjen! Bruker bind nå, men hva kan det være? Jeg får da ikke menstruasjon 2 ganger med 1 ukes mellomrom.. Noen som har noen erfaringer? Ps: Jeg har ikke vært flink til å ta ppiller i det siste, har tatt maks 2 siden sist menstruasjon. Har opplevd før å få en ekstra mellomblødning pga det (det har kommet etter 3-4 dager), men det har da vært etter lengre bruk av piller, ikke 1-2 piller for så lenge som 1 uke siden, det er derfor jeg er litt lost her nå. Håper på svar!
Gjest Smaragd Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Tuller du med pillene, tuller du med kroppen - derav blødninger i hytt og pine.
MissMas Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Ja, men det har ikke vært slik før. Det har vært bare når jeg har tatt over 4 piller, og så glemt. Ikke når jeg har tatt 1-2 piller, og så glemt en god stund. Derfor jeg synes det var merkelig.
Gjest Smaragd Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Ja, men det har ikke vært slik før. Det har vært bare når jeg har tatt over 4 piller, og så glemt. Ikke når jeg har tatt 1-2 piller, og så glemt en god stund. Derfor jeg synes det var merkelig. Jeg glemte sjelden pillene, men en kveld hadde jeg glemt før jeg la meg. Kom på det ut på dagen neste dag, og tok den da. Tok da kveldens pille bare 5-6 timer etter jeg hadde tatt den jeg hadde glemt kvelden før. Morgenen etter, fosset det ut blod når jeg stod opp av sengen, og jeg var ikke i nærheten av TR. Kom ikke noe mer, var bare store mengder akkurat der og da. Så ja, tar du ikke pillene som du skal, så må du regne med trøbbel. Når du ikke tar pillen, prøver kroppen å ta over syklusen, så kommer pillene og tar over igjen - og sånn har du det gående. Hvorfor går du på pillen om du ikke bruker dem? Er du klar over hvor mye du stresesr kroppen din? Hadde jeg vist det jeg vet i dag om pillen, hadde jeg sluttet leeeenge før jeg skulle prøve å bli gravid. Er så mange som sliter i etterkant.
MissMas Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg glemte sjelden pillene, men en kveld hadde jeg glemt før jeg la meg. Kom på det ut på dagen neste dag, og tok den da. Tok da kveldens pille bare 5-6 timer etter jeg hadde tatt den jeg hadde glemt kvelden før. Morgenen etter, fosset det ut blod når jeg stod opp av sengen, og jeg var ikke i nærheten av TR. Kom ikke noe mer, var bare store mengder akkurat der og da. Så ja, tar du ikke pillene som du skal, så må du regne med trøbbel. Når du ikke tar pillen, prøver kroppen å ta over syklusen, så kommer pillene og tar over igjen - og sånn har du det gående. Hvorfor går du på pillen om du ikke bruker dem? Er du klar over hvor mye du stresesr kroppen din? Hadde jeg vist det jeg vet i dag om pillen, hadde jeg sluttet leeeenge før jeg skulle prøve å bli gravid. Er så mange som sliter i etterkant. Hva er TR? Har egentlig pleid å være flink til og ta dem, men har vært noen ganger i løpet av det året jeg har gått på piller som jeg har glemt. Jeg er ekstremt distre. Ja, har lest at mange sliter i flere år etterpå med å bli gravid.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg lurte på det samme som deg TS. Jeg hadde glemt før uten at det skjedde noe. Neste gang noen måneder senere glemte jeg en eller to piller og jeg begynte å blø. Hadde da aldri "blødd" før når jeg glemte ppille... men som sakt, husk pillene, ellers må du vente helt til neste mensen er over igjen. Da bruker det heldigvis ikke å være så mye blod
MissMas Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 Skal nok bli flinkere til det ja Ble bare litt bekymret for hva det kunne være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå