Gjest farge Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Tenkte å ha fiskekaker til middag idag, men hva kan jeg ha til, som er proteinrikt og mettende? Jeg er diabetiker, så vil ikke spise potet til. Pleier å ha gulrotsalat og agurksalat (sånn i eddik-og sukkervann), men hva annet kan jeg ha som tilbehør?
Gjest navnelapp Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Prøv desse to: http://altgodt.wordpress.com/2009/01/24/det-vesle-attat/
Gjest b Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Synes rattatouille er godt til, men blir kanskje ikke nok når man ikke spiser poteter. Hva med linser? Metter og smaker godt. Jamies linser: 3-400 g puy linser (sorte linser) 1 ss olivenolje saften av 1 ½ sitron salt pepper 1 dl bladpersille, hakket 2 dl grønn basilikum, hakket 1 håndfull frisk spinat, godt vasket, revet i biter Fremgangsmåte: Kok linsene. Når de er møre, helles vannet fra (NB! Hold av 6-7 ss). Mens linsene er varme, tilsettes olivenolje, sitronsaft, salt og pepper, spinat og urter. Legg lokk på gryten og la den trekke i et par minutter.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Grønn ertestuing! Nam! Og så er det godt med både fløtesaus og viltsaus til fiskekaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå