Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 23. februar 2010 #21 Skrevet 23. februar 2010 Søsteren min har en flott hannkatt som ofte sitter og følger med og studerer meg. Jeg ser ham i øyenkroken, og når jeg ser direkte på ham så kniper han igjen øynene Av og til ser han sånn høflig litt til siden Jeg synes han er en skikkelig godgutt.
Leo Skrevet 23. februar 2010 #22 Skrevet 23. februar 2010 Stakkars meg! Jeg har nettopp betalt mange tusen kroner for et lite vesen som jeg vet kommer til å stirre på meg og følge etter meg i kanskje 15 år .
Lumê Skrevet 23. februar 2010 #23 Skrevet 23. februar 2010 Stakkars meg! Jeg har nettopp betalt mange tusen kroner for et lite vesen som jeg vet kommer til å stirre på meg og følge etter meg i kanskje 15 år . Du arme krek, du aner ikke hva du går til
Gjest Bloodless Skrevet 23. februar 2010 #24 Skrevet 23. februar 2010 Nei folk sier jo at katter ikke liker stirring, men det stemmer ikke med de jeg har møtt. Katten til foreldrene mine stirrer hele tiden, for så å kreve kos. Min glanekatt stirrer til jeg klapper meg på fanget, for det vet han er en invitasjon til kos. Han er en høflig stirrer.
RedFox81 Skrevet 25. februar 2010 #25 Skrevet 25. februar 2010 Jeg våknet midt på natta fordi katten min satt på min pute og stirret på meg Jeg tror de gjør det når de vil ha oppmerksomhet og kos.
Gjest Supermimz Skrevet 25. februar 2010 #26 Skrevet 25. februar 2010 (endret) Fantastisk hærlig! gud jeg savner å ha katt når jeg leser inleggene deres..Jeg hadde en gang en nydelig sort liten pusejente som knep øynene igjen og så bort når jeg så på henne. Hun orket ikke stirre så mye på meg, tror hun hadde fulle hyre med andre ting (aktiv utekatt 50% av natten,resterende 50% sov på ryggen eller rundt hodet til supermimz ) Endret 25. februar 2010 av Supermimz
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #27 Skrevet 25. februar 2010 Nei folk sier jo at katter ikke liker stirring, men det stemmer ikke med de jeg har møtt. Katten til foreldrene mine stirrer hele tiden, for så å kreve kos. Min glanekatt stirrer til jeg klapper meg på fanget, for det vet han er en invitasjon til kos. Han er en høflig stirrer. Min katt og! Hun er så glad i meg at hun passer på å følge med på hva jeg gjør og hvor jeg er hele tiden. Står jeg og gjør noe, tar oppvasken f eks, så setter hun seg ned for å glo. Av og til har vi rene stirrekonkurransen, hvor jeg sitter og spiser frokost og stirrer henne i øynene der hun sitter. Jeg synes også det er koselig, og vi blunker til hverandre begge to. Klapper jeg på fanget så kommer hun løpende bort. Elsker katter <3 Jeg synes forøvrig også det er helt vanvittig plagsomt når mennesker glor, men det er da en helt fullstendig annen ting. Blir du selvbevisst eller noe av at katten ser på deg? Det betyr bare at hun er glad i deg! Vi er 5 stk i familien, og katten er mest "min" og hun glor også mest på meg. Er lite interessert i å stirre på pappa f eks, som ikke gidder å kose så mye med henne.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #28 Skrevet 25. februar 2010 Når katten min ser på meg, så pleier jeg å godsnakke til henne. Har inntrykk at at stirringen ikke er noe annet enn nysgjerrighet og en liten bønn om oppmerksomhet. Noen ganger virker det som om hun har behov for å "passe på meg". Synes det er koselig jeg
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #29 Skrevet 25. februar 2010 katter er helt fantastiske dyr! Jeg savner mitt lille krek... hun er så innmari god og snill, og hun får meg alltid i godt humør
Siiw Skrevet 26. februar 2010 #30 Skrevet 26. februar 2010 Herregud! Skjerp deg! Lek med katten og gi den masse kos!!! og kanskje det er noe galt når den titter sånn på deg? katten har det vondt? kanskje en tur til dyrlegen for å undersøke. kanskje kattedoen er full? Og du avliver ikke friske katter! tulling
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #31 Skrevet 1. mars 2010 har en katt som liker å glo litt, eller veldig om jeg skal si det sånn. er ikke sjeldent lille katta bare helt plutselig stopper opp og setter seg for å se på meg. jeg ser tilbake da og ingenting skjer. hvorfor det? hvorfor glor ho? hva er det ho vil? om ho vil noe.. jeg bare skjønner det ikke og synes det er rett og slett plagsomt. er lei av å føle meg studert, rett og slett. hva skal jeg gjøre? noen gode tips. er ikke noe moro å føle seg studert dagen lang. :s er nesten så jeg har vurdert meg å kvitte meg med ho.. men jeg er for glad i ho til å gjøre det. Vurderer du seriøst å kvitte deg med katten din fordi den "glor" på deg?? Herregud, du er virkelig ikke moden for å ha ansvar for noe dyr. Du burde holdt deg til teddybjørner noen år til. Ingen som klarer å føle kjærlighet for et dyr ville vurdert å kvitte seg med det på grunn av noe så meningsløst.
carinapija Skrevet 1. mars 2010 #32 Skrevet 1. mars 2010 Om du virkelig er glad i katten din så bryr du deg ikke om den stirrer på deg!Jeg begynner å lure på hva du tenker med, om du vil kvitte deg med katten din bare for at den stirrer litt på deg? Det er bare sånn katter er. Jeg har selv 2 katter, 1 hund og 2 deguser. Alle dyrene kan sitte å stirre på meg. Spesielt den lille kattungen min på 6 mnd. Men når hun stirrer, så går jeg bort til henne og kysser henne i pannen, og koser med henne :-) Da lager hun koselyder og slutter å stirre :-) Så jeg tror det er mest for oppmerksomhetens skyld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå