Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #21 Skrevet 23. februar 2010 For å kline til med mine fordommer så tipper jeg først og fremst at typen din er en sykelig sjalu utlending (ikke fra vest europa). Uansett en dust. Jenter kan fingre og kose seg akuratt som vi gutta tar en ronk. Han er 100 % Normann
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #22 Skrevet 23. februar 2010 Og dere skal ta ansvar for et barn sammen? Gud bedre.. :gjeiper: Mulig han bare var stressa og sliten, det sies jo at menn også blir "gravide" fordi humørsvingninger etc smitter over. Jeg ser faktisk at han kan bli litt sur også. Ser for meg du maser og maser på sex imens han sier nei, og så går du igang med å fingre åpenlyst. Og når han forlater rommet så passer du på å lage lyder sånn at han skal høre det? Dette handler ikke helt om at det er greit å fingre eller ikke fingre, men mer om et sexpress egentlig. Han har sagt nei og du har ikke respektert det. Når det er sagt så overreagerte han veldig, og jeg håper han har innsett det i dag og unnskyldt seg og ledd av sin egen utrolig tåpelige oppførsel.
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #23 Skrevet 23. februar 2010 Morsom lesing, klarer ikke tro at noe av dette er sant Opp til deg
Gjest Gjest31 Skrevet 23. februar 2010 #24 Skrevet 23. februar 2010 Han er 100 % Normann OK, fordom trekkes tilbake. Men han burde uansett ikke være sjefen i huset som bestemmer om du kan leke med deg selv eller ikke. Høres for meg ut som en person med eiertrang (sjalu).
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #25 Skrevet 23. februar 2010 Og dere skal ta ansvar for et barn sammen? Gud bedre.. :gjeiper: Mulig han bare var stressa og sliten, det sies jo at menn også blir "gravide" fordi humørsvingninger etc smitter over. Jeg ser faktisk at han kan bli litt sur også. Ser for meg du maser og maser på sex imens han sier nei, og så går du igang med å fingre åpenlyst. Og når han forlater rommet så passer du på å lage lyder sånn at han skal høre det? Dette handler ikke helt om at det er greit å fingre eller ikke fingre, men mer om et sexpress egentlig. Han har sagt nei og du har ikke respektert det. Når det er sagt så overreagerte han veldig, og jeg håper han har innsett det i dag og unnskyldt seg og ledd av sin egen utrolig tåpelige oppførsel. Etter vi ble venner igjen , innrømte han at han ble kjempe kåt av meg som fingret , men var for sta til å si noe / gjøre noe ! Tenk litt på dette før dere skriver ting . Dere som ikke tror på innlegget , vell , det er helt opp til dere hva dere tror .
Gjesten Skrevet 23. februar 2010 #26 Skrevet 23. februar 2010 Slik jeg ser det har du ikke gjort noe galt. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke sittet å venta på fyrn, heller begynt å pakket sammen sakene hans klar sånn at når han kom tilbake fra denne "noen",så kunne han jo bare ta tingene med seg tilbake dit å bli der...! Sånn type oppførsel er uakseptabelt - om du er gravid eller ikke. Om typen min skulle være så hårsår, og så ute av stand til å kontrollere sinnet sitt,så har han ikke vært sammen med meg et sekund lenger. Hvis det skal så lite til for at han skal kalle deg hore, og nærmest være på grensa til voldelig, daaaeh...da er det på hodet og rævva ut. forsåvidt er det ikke greit i noen slags situasjoner egentlig. Så dropp ham! tenk deg om! Klarer du å elske noen som tydeligvis ikke liker deg like godt? Sign.
Gjesten Skrevet 23. februar 2010 #27 Skrevet 23. februar 2010 Heier på deg, og at du stumper røyken for den lille! Sign. Ikke røyk når du er gravid, det er bare helt idiotisk
stjernekyss Skrevet 23. februar 2010 #28 Skrevet 23. februar 2010 For å gi deg et svar: Fyren din er et rasshøl. Det sier eg basert på hans reaksjoner og måten han prøvde løse dette på. At han ikkje ville ha sex med deg driter eg i, det er ikkje alle som syns gravide kvinnfolk er særlig sexy, og det var utrolig teit av deg å presse på når han sa han ikkje hadde lyst. Hadde du likt det om han hadde prøvd tvinge deg i gang? Dump han og move on om han ikkje skjerper seg. Hadde pakket baggen hans og satt den utenfor døra og hengt lapp på døra hvor det sto han bare kunne holde seg hos denne "noen" han hadde reist til midt på natta. Og du, vesla, slutt å være ein liten idiot. Du er gravid, stump den jævla røyken. Er du teit eller? +1 +2 +3
aline Skrevet 23. februar 2010 #29 Skrevet 23. februar 2010 Så da kan ikke ho få fingre og leike med seg selv på egen hånd? Hun kan ikke få orgasme fordi typen ikke har lyst? Klart, hun kan alltid få lov til det, men dersom hun ønsker å respektere hans nei, og også da ønsker at han på et evt senere tidspunkt skal respektere henne om HUN sier nei, så legger hun seg ikke rett ved siden av ham og gjør det FOR å tenne ham selv om han allerede har sagt han ikke vil. Og dere skal ta ansvar for et barn sammen? Gud bedre.. :gjeiper: --- Ser for meg du maser og maser på sex imens han sier nei, og så går du igang med å fingre åpenlyst. Og når han forlater rommet så passer du på å lage lyder sånn at han skal høre det? Dette handler ikke helt om at det er greit å fingre eller ikke fingre, men mer om et sexpress egentlig. Han har sagt nei og du har ikke respektert det. Når det er sagt så overreagerte han veldig, og jeg håper han har innsett det i dag og unnskyldt seg og ledd av sin egen utrolig tåpelige oppførsel. signerer!! og det er IKKE ok å presse noen, eller prøve å presse noen, til sex når de sier NEI! Dersom det hadde vært en mann som prøvde, hadde det jammen meg vært ropt om både voldtekt og kast ham på dør, hvorfor mener du TS at det er ok å prøve å presse mannen din til å ha sex, når han sier han ikke vil? Og ja, du kan nok klare å tenne kroppen hans, men at han ikke vil, og at han faktisk blir så frustrert over at du stadig fortsetter å prøve at han faktisk reagerer med sinne, kanskje du da skal ta til ettertanke at du bør HØRE når han sier nei? Etter vi ble venner igjen , innrømte han at han ble kjempe kåt av meg som fingret , men var for sta til å si noe / gjøre noe ! Tenk litt på dette før dere skriver ting . Hva skal vi tenke på? at du ikke respekterte din kjæres nei, og at det er ok å presse noen til å fysisk tenne når de i utgangspunktet ikke vil? Vet du, jeg EIER ikke respekt for den typen oppførsel! Jeg har selv sagt nei i forhold, hvorpå kjæresten fortsatte å forsøke, fortsatte å prøve å få kroppen min til å tenne. Og klart, han kunne få kroppen min til å tenne ved å gjøre de rette tingene, men det tente ikke HODET mitt!! Så til tross for at han presset frem kåtskap der det ikke var ønsket, så viste han en mangel på respekt for hva jeg ville og sa, det endte med at jeg mistet respekten for ham også. Han er eks idag, og manglende respekt for mine grenser var en av grunnene til statusen. Hva har du tenkt å lære deres barn når det blir større? At nei betyr kanskje og at det er ok å presse seg til sex selv om den andre sier nei flere ganger? "Tenk litt på det du" før du prøver å presse ham til sex neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #30 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Helt sjokkerende at en så umoden jente som deg snart skal bli mor, her gjør du alt du kan for å provosere og for å trigge aggresjon hos ett annet menneske,. Jenter som deg gjør at jeg skjemmes over å være kvinne. Du lærer typen din en aggresiv væremåte ovenfor deg, du lærere han at du kommer til å provosere deg så langt at han enten blir voldelig eller løper ut av huset for å slippe å være nær deg. Var hans reaksjoner riktig...nei... MEN om han hadde ligget å stønnet høyt ved siden av deg når du ville ha sovnet, hadde du likt det? hadde du likt at han stønnet mer når du ba han slutte? at han løp som ett barn å stjal fjernkontrollene når du såg tv? Synes oppriktig synd på barnet dere skal ha sammen, om dette (samt røykingen) er akseptabel oppførsel hos dere....skremmende.... Endret 23. februar 2010 av Furstina
Gjest Gjest_Alfa_* Skrevet 23. februar 2010 #31 Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde blitt direkte rasende om mannen min la seg til å runke i senga etter at jeg hadde sagt nei til sex. Og jeg har absolutt ingen problemer med at mannen runker, men det der er så tydelig respektløst at jeg blir helt kvalm.
Bringebærjenta Skrevet 23. februar 2010 #32 Skrevet 23. februar 2010 Han er jo voldelig mot deg, griper deg i håret, river av deg dynen. Du er fryktelig umoden som rapper fjernkontroller og presser han, i tillegg røyker du med et barn i magen, du har vel fått med deg hva slags skader det kan føre til? Dere må seriøst ta dere sammen og prøve å bygge opp et trygt miljø før barnet kommer, ellers må dere gå fra hverandre og du må ta deg sammen. Hvis dere er sånn hver kveld og krangler sånn som du sier så blir nok barnevernet koblet inn, jeg ville i alle fall meldt ifra hvis noen jeg kjente måtte vokse opp i et slikt miljø.
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #33 Skrevet 23. februar 2010 Sign. Ikke røyk når du er gravid, det er bare helt idiotisk Jeg vet .... =/
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #34 Skrevet 23. februar 2010 Han er jo voldelig mot deg, griper deg i håret, river av deg dynen. Du er fryktelig umoden som rapper fjernkontroller og presser han, i tillegg røyker du med et barn i magen, du har vel fått med deg hva slags skader det kan føre til? Dere må seriøst ta dere sammen og prøve å bygge opp et trygt miljø før barnet kommer, ellers må dere gå fra hverandre og du må ta deg sammen. Hvis dere er sånn hver kveld og krangler sånn som du sier så blir nok barnevernet koblet inn, jeg ville i alle fall meldt ifra hvis noen jeg kjente måtte vokse opp i et slikt miljø. jO , ja .. Jeg skjønner hva du mener .. Sårans , men jeg skjønner ...
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #35 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Klarte ikke få med meg så mye, bortsett fra det med røyken! Ærlig talt; vi lever i 2010. Er noen som ikke klarer å stumpe den selvsag, men ikke skriv at du røyker som om det er HELT greit å røyke+gravid. Har aldri sagt at det er greit . Men det var jo ikke derfor jeg skrev på KG , får å få hjelp med røykingen . Ville bare ha hjelp til å forstå hva jeg har gjort galt .. Til dere som kommer med svar på hva jeg har gjort galt , takker jeg . Tåler selvsagt alle svar , selv om noen kanskje er litt mer brutale i ordene sine (Eks. blir kvalm . osv) . Kanksje jeg ikke skulle ha lekt med meg selv , men skjønner fortsatt ikke helt hva som er galt ? Han runker , men jeg kan ikke kose ?? Om noen kanskje kunne ha vært voksne nok til å forklare det til meg istedentfor å fortelle hvor "kvalme" og hvor " dum" jeg er . Det var ikke det jeg trodde kvinnegudien gikk ut på . Trodde det var å få hjelp ifra andre KVINNER . Hadde blitt veldig Takknemmelig for litt hyggelige svar , enn di som bare legger igjen dritt på siden her .. Dere kan vell gjøre noe annet ? Uansett , Takker for svarene < 3 Endret 23. februar 2010 av Eplepai
Bringebærjenta Skrevet 23. februar 2010 #36 Skrevet 23. februar 2010 Du gjør ikke noe galt når du leker med deg selv, det har du rett til. Han kan ha blitt sint fordi du var så pågående og ikke ville ta et nei for et nei. Men hvorfor han reagerte når du fingret deg selv, det vet vel bare han. Det burde du spørre han om.
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #37 Skrevet 23. februar 2010 Du gjør ikke noe galt når du leker med deg selv, det har du rett til. Han kan ha blitt sint fordi du var så pågående og ikke ville ta et nei for et nei. Men hvorfor han reagerte når du fingret deg selv, det vet vel bare han. Det burde du spørre han om. Jeg skjønner ikke selv hvorfor han ble så sint på det . Han sa selv ( etter en times prating) at han ble kjempe kåt av å se/høre meg . Jeg spurte han hvorfor han reagerte på den måten om han ble kåt , Men han bortsnakker seg hele tiden , så er ganske forvirret ? OG TIL DERE SOM IKKE HAR LEST DET SISTE JEG SKREV NÅ , LES DET FØR DERE SKRIVER UHYGGELIGE TING . Gud bedre altså ..
aline Skrevet 23. februar 2010 #38 Skrevet 23. februar 2010 Altså , spørsmålet mitt er egentlig : Hva har jeg gjort galt ?? Tåler alle svar . Virker som det jeg gjorde var skikkelig ille , og vil ikke gjøre det igjen siden han reagerer på denne måten . Alt jeg egentlig ville var å ha sex ! Og du fikk svar, på hva du har gjort galt, og nei, du tåler ikke svarene. du ønsker ikke å høre hvorfor han reagerte som han gjorde, eller hvorfor din oppførsel der ikke var ok, du ønsker bare at folk klapper deg på hodet og er snill med deg. Vær ærlig og si det istedenfor da. Ikke BE om våre tanker på hva du gjorde galt. Flere av oss har vært i din manns sted, flere av oss har hatt kjærester som "bare ville ha sex", og som gikk over grenser og fikk oss sinte, frustrerte og provoserte. Uansett om vi ble kåte eller ikke. Men tenk seriøst på hva du lever, for det er det du lever du vil lære ditt barn. Og jeg spør igjen, vil du lære ditt barn at Nei betyr kanskje? Vil du lære ditt barn at når noen sier nei til sex, så er det bare å kjøre på og fortsette? At det er ok å ikke akseptere ett nei fra sin partner? For lik det eller ei, det var nettop det du gjorde!
Sequax Skrevet 23. februar 2010 #39 Skrevet 23. februar 2010 Jeg skjønner ikke selv hvorfor han ble så sint på det . Han sa selv ( etter en times prating) at han ble kjempe kåt av å se/høre meg . Jeg spurte han hvorfor han reagerte på den måten om han ble kåt , Men han bortsnakker seg hele tiden , så er ganske forvirret ? OG TIL DERE SOM IKKE HAR LEST DET SISTE JEG SKREV NÅ , LES DET FØR DERE SKRIVER UHYGGELIGE TING . Gud bedre altså .. Regner det er meg du ble sint på nå og som skrev "uhyggelige ting" ? BeklaGER dt var ike MENIGNEN. Håper du får hjelp hvis du snakker sant. Jeg tror du er et forumtroll.
aline Skrevet 23. februar 2010 #40 Skrevet 23. februar 2010 Jeg skjønner ikke selv hvorfor han ble så sint på det . Han sa selv ( etter en times prating) at han ble kjempe kåt av å se/høre meg . Jeg spurte han hvorfor han reagerte på den måten om han ble kåt , Men han bortsnakker seg hele tiden , så er ganske forvirret ? OG TIL DERE SOM IKKE HAR LEST DET SISTE JEG SKREV NÅ , LES DET FØR DERE SKRIVER UHYGGELIGE TING . Gud bedre altså .. Hadde DU giddi å lese svarene våre, så hadde du kanskje visst hvorfor han reagerte som han gjorde, men igjen, du virker ikke veldig interessert i å forstå. Du vil bare ha klapp på hodet og noen som er enige i at du bare var søt og han bare var slem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå