Gjest Gjest_Bolla_* Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 OK. Du er mann og tenner generelt på slanke, veltrente kvinner. Du har også hatt noen affærer med slike "10'ere" (i dine øyne). Du blir hodestups forelsket i ei jente som er nydelig både på innsiden og utsiden - men hun veier 20-30 kg for mye... Når forelskelsen legger seg og hverdagen kommer; blir du like tent av jenta da (eller bruker du tiden på å fantasere om dine tidligere erobringer)?
leirbål Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg kjenner en mann som har vært sammen med både veldig slanke og vellykkede damer, og runde damer. Han gikk kun etter utseendet en periode, men han har gitt opp det nå. Nå ser han etter en dame med en personlighet han kan kose seg sammen med. Han ble lei av damer som var så opptatt av å bli beundret at han nå velger mere jordnære kvinner. De er ofte ikke så smellvakre og slanke, men han ønsker ikke å bytte. Han synes de er nydelige, også etter at den første forelskelsen har gitt seg.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Det kan jo tenkes at for visse menn så er en lubben dame en 10'er... Folk har da ulike preferanser. Glem media og motebransjen. Hvis han synes at hun er nydelig på UTSIDEN også, hva er da problemet?!
Gjest Gjest_Bolla_* Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Det kan jo tenkes at for visse menn så er en lubben dame en 10'er... Folk har da ulike preferanser. Glem media og motebransjen. Hvis han synes at hun er nydelig på UTSIDEN også, hva er da problemet?! Joda, men jeg snakker om at han i utgangspunktet liker slanke, veltrente damer. Jeg liker veltrente menn (ikke FOR veltrente riktignok), men kunne gjerne forelsket meg i en "slappfisk". Må dog innrømme at jeg ikke vet om han, estetisk, hadde tent meg så veldig når forelskelsen kjølnet.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Joda, men jeg snakker om at han i utgangspunktet liker slanke, veltrente damer. Jeg liker veltrente menn (ikke FOR veltrente riktignok), men kunne gjerne forelsket meg i en "slappfisk". Må dog innrømme at jeg ikke vet om han, estetisk, hadde tent meg så veldig når forelskelsen kjølnet. Da burde han holde seg til slanke/veltrente damer. Hvis han er av den typen som i utgangspunktet foretrekker en partner som ligner ham (tynn/slank med en aktiv livsstil), så er det vel ingen tvil om at følelsene vil kjølne hvis kjæresten forandrer seg. Enkelt og greit. Tror nok at en sånn mann ville fort bli lei av å ha en avslappet, mindre aktiv og småfeit kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Jeg er stadig imponert over folk som kan bestemme seg for hvem de blir forelsket i jeg! "Jeg kunne aldri forelsket meg i en slappfisk.." Man får tro at du aldri forelsker deg i en slappfisk da!
Gjest Gjest_Bolla_* Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jeg er stadig imponert over folk som kan bestemme seg for hvem de blir forelsket i jeg! "Jeg kunne aldri forelsket meg i en slappfisk.." Man får tro at du aldri forelsker deg i en slappfisk da! Jeg er imponert over at dere leser det dere VIL lese. "Jeg kunne GJERNE forelsket meg i en slappfisk" var vel ordlyden...
Anglofil Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Folk har forskjellige preferanser, og noen synes at de som kanskje har 30 kg for mye er sexy forelsket eller ikke. Det er nok mer normalt enn man tror, dessverre får man inntrykk av at damer helst skal være supermodeller for å kunne betraktes som sexy i følge mediene, og det påvirker oss til å tro at slik er det. Som sagt, vi er forskjellige, og personlig er jeg en av dem som f.eks ikke synes at Brad Pitt finnes sexy og ikke liker jeg six-pack heller. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_Bolla_* Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Savner innspill fra gutter...
Gjest gjest13 Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Savner innspill fra gutter... Dette er kvinneguiden... Det er flest jenter (og enkelte homser) her.
kisskissbangbang Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Jeg kjenner en mann som har vært sammen med både veldig slanke og vellykkede damer, og runde damer. Regner med du sikkert ikke mente det som det kom ut, men det der ble veldig komisk.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Savner innspill fra gutter... Vel, dette er jo Kvinneguiden... Forøvrig kjenner jeg også til en som snakket masse om hvordan idealdama skulle se ut (helst som Pamela Anderson) og hadde en haug med håpløse forhold. Nå er han gift med ei dame med noen kilo ekstra og har det veldig bra med henne. Jeg tror ikke han hadde giddet å være sammen med ei som han ikke tente på... Gutta er nok mer kompliserte enn vi tror av og til.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 du er på KVINNEguiden, TS. Her er mest kvinner, og de mennene som er her og hevder de kan sette seg inn i den situasjonen er jeg ganske skeptisk til. De er vel ikke her fordi deres privatliv er så spennende, tipper jeg. Årsakene til at man tenner på hverandre seksuelt er mange, det ytre er kun en medvirkende årsak. Et spennende sexliv er nok mye viktigere og det faktum at man føler seg begjært. I tillegg spiller, tro det eller ei, følelser en stor rolle også for menn. Det ytre blir mindre og mindre viktig etterhvert i forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 Vel, dette er jo Kvinneguiden... Forøvrig kjenner jeg også til en som snakket masse om hvordan idealdama skulle se ut (helst som Pamela Anderson) og hadde en haug med håpløse forhold. Nå er han gift med ei dame med noen kilo ekstra og har det veldig bra med henne. Jeg tror ikke han hadde giddet å være sammen med ei som han ikke tente på... Gutta er nok mer kompliserte enn vi tror av og til. Mer kompliserte? Bare fordi de tenner på ulike ting? Det er vel ikke så merkelig at en og samme mann tenner fysisk på ulike typer damekropper? En vakker dame er en vakker dame - uansett vekt.
Gjest gjest13 Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 du er på KVINNEguiden, TS. Her er mest kvinner, og de mennene som er her og hevder de kan sette seg inn i den situasjonen er jeg ganske skeptisk til. De er vel ikke her fordi deres privatliv er så spennende, tipper jeg. Årsakene til at man tenner på hverandre seksuelt er mange, det ytre er kun en medvirkende årsak. Et spennende sexliv er nok mye viktigere og det faktum at man føler seg begjært. I tillegg spiller, tro det eller ei, følelser en stor rolle også for menn. Det ytre blir mindre og mindre viktig etterhvert i forholdet. Ja, men en mann som i utgangspunktet tenner sterkt på veltrente og tynnere damer, vil vel vanskelig klare å forelske seg i en rundere dame som har en litt annerledes livsstil enn ham. Personligheten hennes vil jo dermed heller ikke tiltrekke ham...
Gjest Gjest_Bolla_* Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Ja, men en mann som i utgangspunktet tenner sterkt på veltrente og tynnere damer, vil vel vanskelig klare å forelske seg i en rundere dame som har en litt annerledes livsstil enn ham. Personligheten hennes vil jo dermed heller ikke tiltrekke ham... Lurer egentlig på hvor forskjellige vi er. Jeg TENNER i utganspunktet på en veltrent mannekropp, men jeg forelsker meg ikke i det som er under klærne. Og jeg er i grunn usikker på meg selv; om jeg kunne tent fysisk på en mann som ikke hadde den kroppsfasongen jeg normalt sett ville "pekt ut" - når hverdagen kommer. Jeg har ikke akkurat forelsket meg i skjønnheter opp gjennom, men må også si at "skavankene" til disse blir mer fremtredende når irritasjonsmomentene også ser dagens lys... Eksempel; var forelsket i en mann med MASSE hår på ryggen. Det tente meg utrolig DA, fordi hårene satt på han. Mon tro om jeg ikke hadde forsøkt å få ham til og vokse dem etterhvert. At hårene hadde blitt en slags "avsky". Eller en ekstra brystvorte som kan være "søt" når man er forelsket, blir ekkel etter en stund(?)
Ethereal Skrevet 22. februar 2010 #17 Skrevet 22. februar 2010 Rent fysisk: å ha ekstra kilo på kroppen gjør alt tyngre, også sex. Men dette er noe man merker helt fra begynnelsen av forholdet, så tviler sterkt på at mannen forandrer mening rent seksuelt når den første forelskelsen har lagt seg - hvis han hadde det fint fysisk med pigen helt fra begynnelsen. Man finner fort ut om sexen funker eller ikke. Psykisk: om man er forelsket i en person så har utseendet lite å si. Jeg har selv holdt på med en gutt som de fleste ville sagt var en 2er, men som jeg syntes var helt fantastisk kjekk mens jeg var forelsket i han, og hele tiden da jeg var glad i han. Meninger om kjærestens utseendet endrer seg kanskje når forholdet er over og man ikke er glad i eller forelsket i personen lenger, men jeg tror ikke meningene forandrer seg hvis man faktisk er glad i mennesket.
leirbål Skrevet 23. februar 2010 #18 Skrevet 23. februar 2010 Regner med du sikkert ikke mente det som det kom ut, men det der ble veldig komisk. Du har rett, den ble litt feilformulert. Det jeg mente å si var damer som media ser på som slanke og velykkede, og det som jeg ser på som mere normale damer.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. februar 2010 #19 Skrevet 23. februar 2010 Jeg kan tenne på kvinner som har noen kilo for mye, så sant kiloene er riktig plasser (som f eks Kate Winslet eller Kim Karadashian). Major turn off er damer med tynne beim, hengemave og bred rygg, men dem hadde jeg ikke blitt forelsket i, i utgangspunktet. En annen ting er at det er forskjell på kvinner som har naturlig store former, og fedme. Slik jeg ser det så er fedme = usunn/dårlig livsstil, mens store former er genetisk. Så feite damer representerer andre negative ting også; mangel så selvbeherskelse, giddaløshet, ingen mål, osv.
*Numi* Skrevet 23. februar 2010 #20 Skrevet 23. februar 2010 Jeg kan tenne på kvinner som har noen kilo for mye, så sant kiloene er riktig plasser (som f eks Kate Winslet eller Kim Karadashian). Nå har jo ingen av de kvinnene "noen kilo for mye" da, men. Former, ja. Overvekt, nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå