Gå til innhold

Prøve-tid på teningssenter


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert å begynne på treningssenter. Men jeg er liksom litt fattig... Går det ann å "prøve-trene" før jeg eventualt betaler? Jeg vil ikke betale for noe jeg kanskje aldri får brukt...

Hvis det er noen treningssentre som har slike ordninger, hilken i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette varierer fra senter til senter. Noen gir en gratis prøvetime, noen en uke, noen steder må du betale en liten sum(ofte hva det koster for en "drop in" time) som du får igjen ved innmelding osv. Forhør deg med sentre rundt deg, se hva de har å tilby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sats har de kampanje nå. Ta treningstesten (noen få enkle spørsmål), og få 5 gratis treningstimer (må gjøres i løpet av en 14 dagers periode). Kampanjen varer ut måneden, så du må gjøre det nå i løpet av uken.

Det kan hvertfall være en grei måte å få testet det ut på, og se om det er noe for deg.

Da jeg meldte meg inn i høst hadde de en annen kampanje. Da fikk man prøvetid i 3 uker, og kunne etter det melde seg ut og få alle pengene tilbake hvis man ikke ønsket å være medlem likevel.

Så, det kan være lurt å følge litt med. Hvertfall på Sats blir de ulike kampanjene annonsert på hjemmesiden eller ved opplslag på de ulike sentrene. Vil tro at andre kjeder har lignende tilbud fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...