Gå til innhold

Thailand??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har bestemt meg for å reise til Thailand i sommer. Men har ikke bestilt enda.

Hadde vært gøy å høre om deres erfaringer fra Thailand!!!

Hvor er det verdt å dra, og hvilken tur operatør brukte du??

Gode råd og tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, gled deg...Thailand er nydelig

Har vært der 2 ganger nå, bodd på ulike steder hver gang, og føler meg bereist i det landet. Den første gangen var jeg på Phuket...her var det vakkert, men jeg likte ikke utelivet..litt for mange transer etc. I Bankok visste vi faktisk ikke hvor vi bodde, fordi vi hadde ikke planlagt noe opphold der.

Andre reise til Thailand, var mer gjennomtenkt...legger til at den første turen var en liten del av en sttørre reise...

landet igjen i Bangkok, lå på hotel Montien, like vet Patpong...som er shopping de luxe..genialt sted,

en uke etterpå havnet vi på Nairai, som er et enda bedre hotell, men ligger lengre vekk fra shoppingen...men ikke usentralt altså. Betalte vel ca 200 kr for rommet!!!

Har reist i Nord-thailand, og der var det vakkert, samt var en tid på Krabi, noe jeg anbefaler sterkt. Mye bedre enn Phuket.

Phiphi, er også vakkert, men det lukter kloakk i hovedgaten, det er ikke luksus kloakkanlegg, men de ser det gjennom sprinkler i veien.

NEste gang blir det Koh samui for min del, da skal vi loffe rundt på øyene der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at Nord-Thailand er mye bedre enn Phuket.

Selv var jeg og forloveden min i Thailand for to år siden. Vi var i Phuket. Været var ikke med oss, og det er jo ikke så rart siden det er midt i rengtiden der nede i sommermånedene våre. Lokalbefolkningen sa at dette er normalt, og turoperatørene sa det motsatte. Så vi vet ikke helt hvem vi skal stole på.

Uansett vær; vi hadde en utrlolig fin ferie. Har aldri sett så mange forskjellige dyr på en ferie. Vi var på veldig mange turer og er kjempefornøyd med turen. Vi kommer nok til å dra tilbake til Thailand en gang, men da drar vi til Hua Hin eller Koh Samui (Nord-Thailand).

Det er utrlolig billig i Thailand, så det blir mye shopping!

God Tur!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...