Gjest ts Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hvor lenge holder fruktsalat seg før den blir brun og ekkel?
Gjest ts Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Og holde fruktsalaten seg lengre hvis jeg tilsetter litt sukker og sitron og lar den stå i en lufttett boks i kjøleskapet?
Gjesten Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Ha den i en luftett boks i kjøleskapet, så er den kanskje spiselig i en uke. Ikke ta sikte på å lage slikt på forhånd, best om du lager det så nært måltidet som mulig.
Gjest ts Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Ok. Det er jo leeenge! tusen takk for svar!
Gjesten Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Da bør den forresten ligge i en slags lake da.. Jeg har pleid å bruke en eller annen form for hermetisk frukt (selvfølgelig hovedsakelig fersk, men EN form for hermetisk) slik at jeg får lake fra hermetikkboksen. "Tørr" fruktsalat vil ikke holde like lenge.
Gjest *Mim* Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Kommer litt an på hva du har oppi, ja. Bananer blir jo fort dårlige og ekle. Epler holder seg litt lenger om de får litt sitronsaft, men en uke? Tror ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå