Gå til innhold

Pøse i brød eller Hamburger

Pølse i brød  

26 stemmer

1. 1. Hamburger

• Pølse i brød
      5
    • Hamburger
      13
    • Liker ingen av dem
      2
    • Liker begge like godt
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva liker du best av Pølse i brød og hamburger ?

personlig liker jeg pølse i brød bedre en hamburger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke særlig glad i pølser, men en hjemmelaget hamburger kan være veldig god - med masse friske grønnsaker og en god dressing.

Skrevet

Liker begge deler, men foretrekker kanskje pølse i brød så fremt det ikke er snakk om skikkelige hjemmelagede hamburgere. Og det må være wienerpølse, grillpølse er kun godt hvis de er grilla på pinne på bålet.

Skrevet

hjemmelaget burger er best! Både burgere og pølser kan jo være så mangt, er det snakk om mcdonalds burger vs grøstad pølser, vinner helt klart pølsene.

Skrevet

Hamburger, helst hjemmelaget. Liker ikke pølser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg sier som Ole Brum: Ja takk, begge deler. :)

Skrevet

Foretrekker hamburger. Ikke sånn fra BugerKing eller lignende, men ordentlige burgere med god og tykk burger, masse grønnsaker og godt brød.

Winerpølse i lompe kan være godt en gang i blandt, men veldig sjelden jeg spiser det. Grillpølse, ostepølse osv. liker jeg ikke i det hele tatt.

Litt grov, hjemmelaget pøse med godt krydder synes jeg kan være godt.

Skrevet

Jeg liker begge deler.

Skrevet

Er ikke noe glad i pølser, så det må vel bli hamburger. Men er ikke ukritisk glad i dem heller. Burger King sin liker jeg godt, mens McDonalds skal jeg være veldig sulten for å orke å kjøpe ;) . Alt annet jeg har smakt av burgere ligger mellom disse to på skalaen, så det stiller ikke i klassen "favorittmat".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...