Gjest Lille pingle Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Er altfor flink til å drømme og planlegge hva jeg vil gjøre med livet, men gjennomfører sjelden... Har kommet meg litt, men har nå møtt veggen litt, sliten og lei mitt eget liv, og har lett for å føle meg trist/gråte.. Føler jeg har mistet meg selv over en lengre periode, og har nå behov for å definere meg selv litt... Jeg ønsker å være sosial, aktiv, finne en hobby som kan motivere meg, samt trene mot et realistisk mål mm.... Men som alltid kommer jeg meg aldri ut av sofaen, er litt i kjelleren - og jeg trenger gode råd!!
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hvis du har et mål, har du en mening bed livet.. Jeg vet, det å komme seg opp er vanskelig, derfor jeg har fått en som TVINGER meg opp. da jeg har kommet opp går det bra. Hvis du trener øker motivasjonen til å gjøre noe også, du blir mer positiv, du har mer energi, sitter ikke like stille (), du får et bedre liv. Du må også spise riktig, for ellers minsker også motivasjonen. Jeg har det sånn, jeg spiser dårlig, blir sliten og sur hele tiden. lei meg, men jeg har forbedret meg mye pga jeg har lagt meg et mål! Noen som jeg liker å trene med får meg til å ønske å nå min venns stadie. hun er helt fantastisk. finn deg en som du kan se opp til når du skal trene. skaff deg mål, og du er i gang <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå