Gå til innhold

flasser/tørr hodebunn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

hei :)

stakkars samboern min har plutselig fått så tørr hodebunn/flasser. regner med at kulda har noe av skylden fordi han ikke har hatt dette problemet før. han har også fått litt tørrflekker i ansiktet.

er det noen her som har tips på gode produkter mot (forebyggende) dette? han har prøvd å bruke litt babyolje, men synes ikke det har hjulpet noe.

all hjelp tas imot med stor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan vel legge til at jeg nok tror problemet er tørr hodebunn, ikke flass. dette fordi flakene er små.

"Et lett hvitt dryss på skuldrene skyldes vanligvis tørr hodebunn. Det er først når flakene er større enn et knappenålshode det kalles flass."
(apotek1.no)
Skrevet

Hei!

Jeg fikk utrolig tørr hodebunn etter å ha bodd i England, grunnet ekstremt mye kalk i vannet. Frisøren min anbefalte kerastase sin shampo, for tørr hodebunn. Den har virkelig hjulpet meg! Anbefales på det sterkeste!

Skrevet
Hei!

Jeg fikk utrolig tørr hodebunn etter å ha bodd i England, grunnet ekstremt mye kalk i vannet. Frisøren min anbefalte kerastase sin shampo, for tørr hodebunn. Den har virkelig hjulpet meg! Anbefales på det sterkeste!

Bruk dusj olje og kjøp decubal eller annen krem anbefalt på apoteket... Jeg anbefaler boots.. får alltid god hjelp der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...