Gå til innhold

Island


Gjest Gjest_tussa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tussa_*

Har en sønn som har så lyst til Island i sommer, noen som vet hvor vi kan bestille en billig reise? det må være grei standard da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke så mange valg desverre om du flyr fra Norge, det er enten icelandair.no eller sas.no :) Ellers vil jeg absolutt anbefale en tur til Island! :)

Ah ellers er det alltid Smyril-Line, men det er jo litt mere styr, og ikke veldig billig! Det er en ferje fra Danmark til Island via Færøyene, hvor du får noen timer til å se deg rundt i Torshavn dagen før dere ankommer Island (Seyðisfjörður). Dette passer jo ikke like godt om det er hovedstaden du vil se, siden det er mange timers kjøretur dit fra Seyðisfjörður, men det er en kjempefin tur hvor du får sett masse fin Islandsk natur, isbreen Jökulsárlón (nydelig) og tilslutt ankommer hovedstaden.

Det ble langt, ops! :)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste med båten da den gikk fra Bergen. Har vært to ganger på Island og vi vil tilbake. Ene gangen i Torshavn spiste vi middag hos tanten og onkelen til mannen. Sist så var mamma, min søster og nevø med og da holste vi på familien og så så vi oss om på Skansen og på havnen. Island er flott og vilt. Første turen var mannen og jeg på motorsykkel tur. Nå sist hadde vi to hiacer og neste tur blir det en bil som vi kan kjøre utenfor allfarvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...