Gjest Gjest_Amelia_* Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hei.Gikk ned ca 5 kg i fjor ved å legge om kostholdet og gå turer. Nå som jeg tør å vise meg på treningsstdio har jeg trent 4-5 ganger i uken siden nyttår, men vekta står stille... Merker jo at kroppen blir fastere og at cm minker, men skulle gjerne hatt den nåla litt nedover også gitt... Trener kickboxing 2 ganger i uken og på helesestudio 3 ganger. 30 min kardio og styrke, satt opp av treningsveileder... Synes det er fryktelig gøy, og har ikke skulket en eneste gang enda... men hva kan jeg gjøre for å få den vektnåla nedover, eller skal jeg bare fortette som før?? Spiser lite og sunt og ofte..
Aryia Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Bare fortsett som før du Ikke vær så opphengt i hva tallet på vekta viser, det er godt mulig at du har lagt på deg muskelvekt. Du blir jo mindre i cm, så du er jo på riktig vei.
Wildy Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Bruk målbåndet en stund, så skal du nok se resultater der. I perioder vil vekta stå bom stille, omtrent uansett hva du spsier elelr trener før det "løsner" igjen.
Chanel.No5 Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Merker jo at kroppen blir fastere og at cm minker, men skulle gjerne hatt den nåla litt nedover også gitt... Slutt å bruke vektnåla, dette du her skriver sier jo nok, gjør det ikke?? Bare fortsett som du gjør, finn heller frem ett målerbånd enn å veie deg hele tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå