Jenta21 Skrevet 21. februar 2010 #1 Del Skrevet 21. februar 2010 Skal lage kjøttkaker i dag og i oppskriften står det at jeg skal bruke 2 ss brødrasp. Det mangler jeg, men knekkebrød har jeg. Kan det brukes i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 21. februar 2010 #2 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg prøve å ha knuste knekkebrød (fullkornsknekkebrød) på fiskegratengen en gang, men det smakte helt forferdelig.. Jeg vet ikke med kjøttkaker, men de blir nok å knase en god del de knekkebrødene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. februar 2010 #3 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Har du ikke fint brød i huset; kavring eller ei hvetebolle? Kanskje det kan gå med lyst knekkebrød a la wasa frukost? Men det står ikke nedfelt i Norges lover at du trenger brødrasp. Du kan bruke mel også, det er jo det vanligste. en ss potetmel eller to. - Hvetemel om det kniper. Men det går greit å lage kjøttkaker uten noe sånt i det hele tatt også. Det er ikke rakettforskning, liksom. Endret 21. februar 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 21. februar 2010 #4 Del Skrevet 21. februar 2010 Får du knust det ordentleg er det heilt ok med finknust knekkebrød i kjøtdeigen. På fiskegratengen og for den del, eg syns ikkje det smakar forferdeleg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta21 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar 2010 Tørket et rundstykke i ovnen og lagde brødrasp av det i stedet siden jeg kom på at jeg hadde frosne rundstykker. Men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå