Gå til innhold

Forferdelig duft fra hennes bakende

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Ja. Hvor skal man begynne.

Jeg (en mann i sin beste alder) har i en tid nå datet en kvinne som både er vakker, erotisk, tennende, mystisk og sensuell. Vi har kommet til det stadiet i vår relasjon at vi nå har begynt å elske med hverandre.

Vår elskov er på alle måter storartet; den er hyppig, het, og det har vist seg å være en fantastisk seksuell kjemi mellom oss som mennesker. Kort sagt ønsker jeg absolutt ikke å miste dette; jeg føler jeg har "skutt gullfuglen", for å bruke et akk så trivielt uttrykk.

Men om vår sex er aldri så glimrende, har det oppstått et lite problem som - vel, ikke er så lite lenger. Denne damen har nemlig en usedvanlig sterk odør som siver ut fra hennes smekre bakende; en meget sterk og dominerende "rumpelukt". Jeg er vel bevisst på at alle bakender har en syrlig duft, noe jeg vet fra mine tidligere elskerinner, men denne duften er utrolig kraftig, sur og spesiell.

Det er i det hele tatt svært sjenerende å elske med henne bakfra, da jeg får denne duften rett i neseborene, og skal jeg smake på kjønnet hennes (som for øvrig dufter helt fortreffelig!) må jeg nærmest holde pusten. Vanligvis er jeg en mann som elsker å gi en kvinne en god omgang med tungen rundt rumpehullet, men jeg trenger vel neppe nevne at dette ikke har vært aktuelt her.

Denne damen har en utmerket hygiene ellers. Vi har dusjet sammen noen ganger, og jeg har bitt meg merke i at hun vasker seg både fremme og bak med underlivssepe (av typen Dr Greve, mener jeg å huske).

Jeg undres på om jeg må ta dette opp med henne, hvilket jeg absolutt ikke har lyst til, da dette naturligvis vil gjøre henne brydd og kanskje skyve henne unna. Hun har jo en eksellent hygiene, så hva kan hun gjøre med det allikevel, tenker jeg?

Kan det tenkes at dette er noe jeg må lære meg å leve med? Som sagt er vår elskov generelt vakker, men dette lille problemet hemmer meg på en måte jeg ikke før har opplevd.

Hva ville dere gjort, kvinner og menn? Og hva kan denne stramme lukten skyldes, egentlig?

Mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne om dere ikke kan ta en deilig dusj sammen før dere hopper til sengs :)

Verdt et forsøk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe vettugt å si angående problemet ditt, men jeg liker skrivestilen din :)

• Liker 25
Gjest Pasta-sara
Skrevet

Man må vel kunne si at det er et område som kan bli fort svett man snakker om her. En rekke hudfolder som blir innestengt mellom rompeballene, og i tillegg blir forsynt med tarmbakterier. En g-streng vil gjøre at det ikke er så mye hud mot hud der innerst, kanskje du kan gi henne det i presang?

Skrevet

Hvis det ikke har noe med hygienen, kan det være vert å ta en tur til doktoren. Hun kan også spise galt, eller ha en dårlig mageperiode(?)

Skrevet
Spør henne om dere ikke kan ta en deilig dusj sammen før dere hopper til sengs :)

Verdt et forsøk!

Han sier jo at de hr dusjet sammen og hun har vasket seg, men at det ikek hjalp på lukten. Dusjng hjelper tydeligvis ikke, den lukten er kropsslukten hennes og den sitter i.....

Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet

Egentlig ganske morsom lesning. :ler: Beklager, men du skriver godt.

Sånn for å spekulere i årsaker til lukta når hygienen er egentlig er god: Går hun på noen medisiner/urtetilskudd som gir uheldige bivirkninger? Spiser hun noe svært surt eller noe som øker tarm-/magesaftene? Kanskje kan dette også være et symptom på en sykdom, hemorider f.eks.?

Skrevet
Han sier jo at de hr dusjet sammen og hun har vasket seg, men at det ikek hjalp på lukten. Dusjng hjelper tydeligvis ikke, den lukten er kropsslukten hennes og den sitter i.....

Ettersom han kun sa at han dusjet med henne, men ikke sa noe om han hadde luktet etterpå, så foreslo jeg dette :)

Da mener jeg virkelig rett før.

Jeg sa også "det er verdt et forsøk", da som du sier, det godt er mulig det er kroppslukten hennes den sitter i. Noen mennesker har rett og slett bare en sterk kroppslukt som ikke lar seg dusje bort, dessverre...

Skrevet

Mon tro om Activia virker i dette tilfellet også?:P I verste fall får du gi henne en god tallerken med fiber;) Det renser godt!:P

• Liker 1
Skrevet

Man skal aldri tvile på aktivia!

:fnise:

Skrevet

Er hun slanke operert??

Man kan "lekke" luft da...

Nå sier jeg KAN!

• Liker 1
Gjest Gjest_miso_*
Skrevet

Hva om hun har en betent kjertel eller en annen infeksjon?

Har hun rød, sår hud?

Ellers ville jeg ikke anbefalt g-streng, heller luftige bomullstruser og vide bukser/skjørt, som gjør at luften får sirkulert.

Hvis /når du tar det opp med henne: Ikke nevn de andre partnerne sine lukte, selv om hun vet at hun ikke er din første. Det er ille nok å snakke om vond kroppslukt (i en tid hvor personlige lukter som kan forveksles med dårlig hygiene er en av våre siste tabuer), om en ikke skal bli sammenliknet med (på dette område) mer attraktive partnere.

Kanskje du kan spørre legen din, og om h*n anbefaler det (hvis han kan komme på en medisinsk tilstand som forklarer problemet); ta det opp med din kjæreste.

• Liker 2
Gjest Mann (trådstarter)
Skrevet

Jeg takker så mye for svar.

Jeg har elsket med henne ganske snarlig etter dusjing, men duften virker å være der allikevel. I beste fall er den litt svakere en liten stund, for så å komme tilbake med fornyet styrke.

Jeg tror ikke denne duften kommer av tarmgass (såkalt promping). Det lukter som rumpelukt - både syrlig og kvalmende søtlig på samme tid, altså noe som kommer fra selve rumpesprekken.

G-strenger var for øvrig et godt råd. Kanskje jeg skal forære henne noen slike uten å spesifisere hvorfor. Hun bruker helst hipsters i typen blonde eller silke.

• Liker 1
Skrevet
Hun bruker helst hipsters i typen blonde eller silke.

Sats heller på slike i bomull!

• Liker 2
Gjest Mann (trådstarter)
Skrevet

Jeg ser en del av dere har nevnt hemoroider. Nå har jeg reservert meg fra å spre hennes rumpeballer nevneverdig, og har derfor ikke fått sett etter selv, men ville hun ikke selv ha oppdaget dette?

Det kan for øvrig nevnes at jeg tviler på at hun vet om denne sjenerende duften selv. Hun viser i hvertfall stor lyst til at jeg skal smake på henne der nede, i motsetning til noen andre kvinner jeg har kjent, som vegret seg for dette fordi de var overbevist om at de luktet vondt.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du skriver godt. Men har du ikke mer fornuftige ting å skrive om?

Endret av Faithy
  • Liker 1
Skrevet

Døde hudceller, svette i god kombinasjon med lite lufting og små hår. Dette forsvinner ikke ved å bare vaske med såpe og skylle.

Dama trenger en gammaldags skrubbebørste, ru hanske, og/eller peelkrem for bruk i dusjen. OG grundig barbering/voks. Jevnlig.

Vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest Gjest_Teskjekjerringa_*
Skrevet

Hehe. Regner med at dette er et underholdningstroll som er på ferde. Har en kompis med gode skriveferdigheter som kunne funnet på å skrive noe slikt en sen lørdagskveld :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...