Gjest mini-pupp Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg lurer på en ting, jeg bruker 75A, og alle mine venner har større pupper en meg...Jeg føler at det er veldig trist siden jeg er 21 år og ønsker å kunne vise meg fram i klær som kun passer til de med større pupper enn meg. Jeg er faktisk veldig pen og søt, men hvorfor skulle jeg bli født med så små pupper for ikke å kunne føle meg som de andre. Noen ganger tror folk at jeg er en gutt fordi de ikke ser puppene mine, og de kaller meg for "han" når de ikke kjenner meg Jeg skulle ønske jeg også hadde en kløft da jeg tar BHen på og går i kjole, jeg skulle ønske jeg kunne presse brystene sammen, men da tyter skinnet imellom brystene ut og de ser fortsatt like små ut. Jeg er lei av å se ut som en tøff søt jentunge, for ingen tar meg alvorlig da. Det er så mye som man kan gjøre når man har bryster, som å leke med kjæresten under samleie, eller gå i bikini mm mm. Jeg er 165cm og veie 50Kg, selv moren min har større bryster enn meg. Kjæresten min sier ikke så mye om brystene mine, han liker at de er faste, men han har så store hender at jeg er sikker på at de ikke fyller hånda hans. Finnes det noen måte å få større bryster på, vil de fortsatt vokse i denne alderen, eller må jeg ete meg til større bryster? Det har jo mye med hormoner å gjøre, men det er så trist for det er mindre folk med små bryster enn det er med store i Norge, på min alder ++. Det er jeg 100% på, og store bryst i mitt hode er de normale(ikke de overgigantiske puppene!!..), men jeg har under normalen! Også tenker jeg på kjæresten min, som får alt i senga BORTSETT fra brystene. Han elsker meg, men han liker damer med litt større bryster, han bare tørr ikke å innrømme det, fordi han ikke vil miste meg. Men hvis det var en som meg, som hadde alt som meg + større bryster, så kunne jo han kanskje gå på henne... :/ For meg også hadde det også vert spennende å leke med bryster, så jeg skjønner hvor han vil hen. Det er mest det at jeg vil bruke noen klær som passer kvinner med bryster, ikke hvordan menn liker store eller små bryster. Jeg er lei meg pga hvordan jeg kunne sett ut med større. Jeg ønsker heller ikke å ta silikon fordi jeg har ikke barn enda, og ønsker meg det + at silikon bryst ser så harde ut og de ser ut som de ødelegger brystene. Jeg PRØVER å finne positive ting med små bryster, jeg vet en masse som er bra med det, men allikevel... Jeg får også menn på meg hele tiden, men jeg vil ikke skuffe dem når jeg går til sengs med dem da jeg har mindre bryster enn det så ut som med BHen på(dette var før jeg traff min nåværende kjæreste) Jeg vil også vite hva dere mener med bryster, diskuter store og små bryster her!
Gjest Gjest_Noelle_* Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Hva som føles rett for deg og din kropp er det bare du som kan styre. Jeg val selv veldig misfornøyd med mine bryster. De manglet volum, og siden jeg er velig tynn så følte jeg ikke at jeg hadde kvinnelige former. Jeg valgte å ta silikon...jeg har ikke barn, men legene i dag er så dyktige at jeg stoler på at amming ikke vil bli et problem i fremtiden. Typen min elsket puppene mine som de var, jeg gjorde dette kun for min egen del. I ettertid har jeg ikke angret et sekund. Jeg føler meg mye mer komfortabel med meg selv...Selv typen som ikke var særlig positiv til operasjonen ser at selvbildet mitt er mye høyere. Dette betyr ikke at dette er den riktige avgjørelsen for deg...men eneste andre måten å få litt pupper på er da å legge på seg...eller akseptere deg selv som du er....
~white lady~ Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Selv om du er veldig opphengt i hvor små bryster du mener du har, så lover jeg at de fleste andre knapt tenker over det. De fleste menn bryr seg ikke så mye om størrelsen på brystene, det viktigste er at de er runde og faste. Om du vil gjøre litt mer ut av det du har, så er det tre ting som hjelper hvis du ikke har tenkt å fylle de med silikon eller gele. 1. Legg på deg. 2. Begynn å bruk hormonell prevensjon. (må inneholde østrogen) 3. Push-up bh med innlegg. Utover det så er det mye positivt med små bryster- de er aldri i veien på trening, du slipper hengepupper så snart de mister elastisiteten, du slipper vond rygg, og du slipper gigapupper når du går gravid.
Gjest SILIKON Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 hei til deg som har silikon, hvordan ligger prisen an for å få det?
pittie Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Vil bare skyte inn på det med at folk som ikke vet hvem du er referere deg til han. Det har vel mer med holdning, klær og hår å gjøre. Rak deg opp i ryggen kvinne! Gå med stolthet. A B C D E F G og heile sulamitten, vi er da alle vakkre uansett hva et målebånd sier.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jeg lurer på en ting, jeg bruker 75A, og alle mine venner har større pupper en meg...Jeg føler at det er veldig trist siden jeg er 21 år og ønsker å kunne vise meg fram i klær som kun passer til de med større pupper enn meg. Jeg er faktisk veldig pen og søt, men hvorfor skulle jeg bli født med så små pupper for ikke å kunne føle meg som de andre. Noen ganger tror folk at jeg er en gutt fordi de ikke ser puppene mine, og de kaller meg for "han" når de ikke kjenner meg Jeg skulle ønske jeg også hadde en kløft da jeg tar BHen på og går i kjole, jeg skulle ønske jeg kunne presse brystene sammen, men da tyter skinnet imellom brystene ut og de ser fortsatt like små ut. Jeg er lei av å se ut som en tøff søt jentunge, for ingen tar meg alvorlig da. Det er så mye som man kan gjøre når man har bryster, som å leke med kjæresten under samleie, eller gå i bikini mm mm. Jeg er 165cm og veie 50Kg, selv moren min har større bryster enn meg. Kjæresten min sier ikke så mye om brystene mine, han liker at de er faste, men han har så store hender at jeg er sikker på at de ikke fyller hånda hans. Finnes det noen måte å få større bryster på, vil de fortsatt vokse i denne alderen, eller må jeg ete meg til større bryster? Det har jo mye med hormoner å gjøre, men det er så trist for det er mindre folk med små bryster enn det er med store i Norge, på min alder ++. Det er jeg 100% på, og store bryst i mitt hode er de normale(ikke de overgigantiske puppene!!..), men jeg har under normalen! Også tenker jeg på kjæresten min, som får alt i senga BORTSETT fra brystene. Han elsker meg, men han liker damer med litt større bryster, han bare tørr ikke å innrømme det, fordi han ikke vil miste meg. Men hvis det var en som meg, som hadde alt som meg + større bryster, så kunne jo han kanskje gå på henne... :/ For meg også hadde det også vert spennende å leke med bryster, så jeg skjønner hvor han vil hen. Det er mest det at jeg vil bruke noen klær som passer kvinner med bryster, ikke hvordan menn liker store eller små bryster. Jeg er lei meg pga hvordan jeg kunne sett ut med større. Jeg ønsker heller ikke å ta silikon fordi jeg har ikke barn enda, og ønsker meg det + at silikon bryst ser så harde ut og de ser ut som de ødelegger brystene. Jeg PRØVER å finne positive ting med små bryster, jeg vet en masse som er bra med det, men allikevel... Jeg får også menn på meg hele tiden, men jeg vil ikke skuffe dem når jeg går til sengs med dem da jeg har mindre bryster enn det så ut som med BHen på(dette var før jeg traff min nåværende kjæreste) Jeg vil også vite hva dere mener med bryster, diskuter store og små bryster her! jeg og har veldig små pupper, er ikke akkurat fornøyd med de.. Tror ikke silikon er helt tingen for meg, selv om jeg har tenkt på det. Men jeg begynnte på prevansjon med høyt østrogen nivå, og puppene begynnte å vokse etter kort tid. De ble fortsatt ikke kjempe store, men jeg var stolt og gikk tilogmed toppløs på stranda for å vise fram puppene mine! Det eneste som fikk meg til å slutte var at jeg ble gal, tror jeg fikk litt for mye hormoner i meg og var ikke meg selv den tiden men kanskje du er heldigere hehe p.s Jeg synes selv at det er finere med litt små pupper...
Gjest starligt Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 men du kan søke om og få dekt for og få ordnet det fra nav.at du får silikon.det er en grense på det på hvor små de må være føre du får dekt det.ei veninne av meg fikk dekt sitt da ho var så å si flat brysta.
Gjest Kvinpuppen Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har små pupper, og går på medisiner. Ulempen er bivirkningene, jeg får ikke matlyst... Noen som kan si meg hva man kan spise for å legge på seg? spesielt når man har høy forbrenning. hvor mye hver dag og hvor mange ganger om dagen også plis Jeg sliter virkelig med å få lagt på meg fordi jeg må gå på medisiner. kan ikke bytte til andre fordi de virker på samme måte eller har ingen effekt på meg.
Fluffe Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 men du kan søke om og få dekt for og få ordnet det fra nav.at du får silikon.det er en grense på det på hvor små de må være føre du får dekt det.ei veninne av meg fikk dekt sitt da ho var så å si flat brysta. tviler på 75 a er små nok.ellers er det mange som hadde krevd sånt dekket
Gjest brutal_mann Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Jeg delte en gang i tiden seng og husvære med en jente som deg TS. Hun maste også om de små og ikke gode nok puppene sine. Du aner ikke hvor frustrerende det var å ha verdens mest fantastiske pupper i hendene sine og oppleve at hun som puppene hang fast på ikke trodde på min entusiasme. Det finnes bare en eneste utfordring for deg og dine pupper. Nemlig for deg å sette pris på og å elske dine pupper slik de er fra naturens side. Jeg blir sliten og skuffet over å se hvor mange kvinner som tror at deres selvfølelse kun kan bygges ved hjelp av kirugi og plast. for det er ikke nødvendig på noe som helst nivå! Elsk dine bryst slik de er. Rett og slett fordi dine bryst er fantastiske!
~white lady~ Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har små pupper, og går på medisiner. Ulempen er bivirkningene, jeg får ikke matlyst... Noen som kan si meg hva man kan spise for å legge på seg? spesielt når man har høy forbrenning. hvor mye hver dag og hvor mange ganger om dagen også plis Jeg sliter virkelig med å få lagt på meg fordi jeg må gå på medisiner. kan ikke bytte til andre fordi de virker på samme måte eller har ingen effekt på meg. Det er flere innlegg inne på Kropp og Helse som tar opp temaet. (Hvordan legge på seg og hva man skal spise) Bruk søkefunksjonen.
~white lady~ Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 men du kan søke om og få dekt for og få ordnet det fra nav.at du får silikon.det er en grense på det på hvor små de må være føre du får dekt det.ei veninne av meg fikk dekt sitt da ho var så å si flat brysta. For å få dekket en slik operasjon skal man slite såpass at det går utover livskvaliteten. Med andre ord, det skal ganske mye til.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Det er flere innlegg inne på Kropp og Helse som tar opp temaet. (Hvordan legge på seg og hva man skal spise) Bruk søkefunksjonen. Det hjelper ikke å søke når ingen gir det riktige svaret. nemlig å elske de puppene en har.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Du er faktisk veldig søt og pen men folk tar deg for å være en HAN fordi du har små pupper?? Det der hang ikke på greip. Silikon er ikke nødvendigvis en løsning, dersom du har lite underhudsfett og en "smal ramme" så blir du seende ut som Victoria Becham med silikon. To halve appelsiner liggende på brystkassen. Ikke pent og ikke feminint. Bare rart. Sier meg enig med Brutal mann jeg. Det er FOKUSET du har på "manglende" bryster som evnt gjør deg utattraktiv. Ikke det at du har små pupper!
babord Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 Jeg vet ikke om noen klær som er finere på de med store pupper. Kløft er bare vulgært.
Gjest Gjest_Elin_* Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror du må se en gang til i speilet :-) Jeg er 167 høy, 50 kg å bruker også 75A og har aldri i mitt liv tenkt at jeg har små bryster. Jeg er stolt av mine bryster, og synes at de er akkurat passe store til at det ser pent uti topper og bluser å slikt. Kløft kan jeg få med push-up BH. Store bryster som nesten faller utav toppen/ blusen synes jeg er vulgært. En kollega av meg er så og si flatbrystet, det er nesten ingen ting der, jeg vet ikke hvilken størrelse hun bruker, men hvis det var så små bryster du hadde problem med så skulle jeg forstått at det ikke var så kjekt. Men for all del, min kollega er ei fantastisk nydelig kvinne, ca 172 høy og ca 55 kg, og alle gutta er begeistret for henne. Flott holdning, går i tynne topper om sommeren og gutta kan ikke ta øynene fra henne. Jeg får også masse blikk med mine 75A, og føler meg absolutt sexy, så ta en kikk i speilet igjen du, rett opp ryggen så du får en fin holdning og vær stolt av hvor fin du er!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Vær stolt av det naturen har gitt deg :-)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #18 Skrevet 23. februar 2010 Det er mye finere med klær som ligger mykt inntil små pupper, enn utstoppede pupper som du ser er så harde at de står rett ut og ikke føyer seg om eieren så legger seg på magen. Mange typer klær er finere på jenter med lite bryster, f.eks halterneck.
Zinnia Skrevet 23. februar 2010 #19 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Om du vil gjøre litt mer ut av det du har, så er det tre ting som hjelper hvis du ikke har tenkt å fylle de med silikon eller gele. 1. Legg på deg. 2. Begynn å bruk hormonell prevensjon. (må inneholde østrogen) 3. Push-up bh med innlegg. Jeg får mye større pupper når jeg går på østrogenfri prevensjon, sist jeg prøvde noe med østrogen så jeg derimot ingen forskjell. Så det er veldig individuelt. Ellers vil jeg råde deg (ts altså) til å prøve å akseptere kroppen din slik som den er, og være glad så lenge den er frisk og fungerer Jeg forstår hvordan du føler det, jeg hadde lignende tanker for en del år siden, men klarte å komme over det for godt da jeg bare ble litt eldre og tryggere på meg selv Endret 23. februar 2010 av Dansepiken
Gjest Gutt37 Skrevet 24. februar 2010 #20 Skrevet 24. februar 2010 Jeg får mye større pupper når jeg går på østrogenfri prevensjon, sist jeg prøvde noe med østrogen så jeg derimot ingen forskjell. Så det er veldig individuelt. Ellers vil jeg råde deg (ts altså) til å prøve å akseptere kroppen din slik som den er, og være glad så lenge den er frisk og fungerer Jeg forstår hvordan du føler det, jeg hadde lignende tanker for en del år siden, men klarte å komme over det for godt da jeg bare ble litt eldre og tryggere på meg selv Jeg synes små, faste bryster er dritsexy. Og det tror jeg det er mange andre menn som også synes. Samboeren min har ganske små, faste bryster og jeg bare digger dem...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå