Gjest ho-derre Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Det hender hvis jeg drikker alkohol. jeg går på do hele tiden føler jeg. Vi snakker ikke om nr 1 men om nr 2.. Dette er ufattelig plagsomt. Noen har peiling? eller hatt noe av det samme?
~white lady~ Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Hehe, det er nok ganske vanlig Bare å la være å drikke, eller tenk på det som en utrensning av kroppen.
Gjest Sandbekken Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Har det på samme måte hvis jeg drikker øl.. sikkert noen ingredienser der som man ikke skal ha for mye av Vin blir fin..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå