kroppen Skrevet 24. januar 2011 #41 Skrevet 24. januar 2011 Det første kysset med min nåverende samboer var på fest, det var super raskt kyss og han rakk ikke å reagere enn gang. jeg skulle ut på byen mens han skulle fortsette vorset med kompisene. Vi kysset ikke igjen før 3 uker senere, og da var det han som kysset meg Det var også på fest, samme dag som vi ble sammen og hadde sex for første gang.
Gjest Solmåne Skrevet 27. januar 2011 #42 Skrevet 27. januar 2011 Hihi, det var andre gangen vi møttes. Var hjemme i leiligheten min og delte en flaske vin, så spurte han etter flasken var tom: "Kan jeg få kysse deg då?" Jeg mente at DET trengte han ikke spørre om, så kom det perfekte kysset i mine øyne
Babylon Skrevet 27. januar 2011 #43 Skrevet 27. januar 2011 Han var litt sjenert i starten med å ta initiativ til fysisk kontakt, så til slutt ble jeg litt lei, og spurte ham rett ut på en tullete måte mens jeg lå i armkroken hans: "Har du tenkt til å kysse meg snart?" Vi begge humret over det litt av resten av kvelden og dagen etter, og han syntes at det var søtt gjort av meg, hihi.
Gjest lykkeliten Skrevet 28. januar 2011 #44 Skrevet 28. januar 2011 Mitt første kyss med nåværende kjæreste var i fengselet vi satt i da, på hjørnet av fengselsbygningen. Vi sto å ga hverandre en kjempe god å lang klem og sto å så på stjernene og så et stjerneskudd og så sa han at vi måtte ønske oss noe inni oss, å etter det så kyssa han meg var skikkelig romantisk og det perfekte første-kysset og stemninga etter min mening:D forutenom plassen vi var på da.. 1
Gjest Hallaaa Skrevet 17. mai 2012 #45 Skrevet 17. mai 2012 Har holdt på med fyren noen uker. Eller, har kjent han i rundt 2 år, og har vert mye av og på, men aldri noe seriøst, før nå da. Hadde gått rundt i friminuttene på skolen, og klemt og holdt hender og sånn. Så skulle jeg bort på kiosken med noen folk, og da kom han mot oss. Så jeg stoppa og snakka litt med han, og selvfølgelig klemte vi en del da. Han prøvde å kysse meg noen ganger, men jeg bare ga han en klem, var så usikker, haha! Men så stod vi tett inntil hverandre, og eg såg igjen at han ville kysse meg. Så tenkte jeg bare "hvorfor ikke?" hahha, og så kyssa vi Så klemte vi igjen, og så stod vi der og såg hverandre inn i øynene igjen, jeg holdt hendene mine rundt halsen/nakken hans, og han holdt rundt meg. Så kyssa vi igjen, kanskje litt mere nå, men egentlig bare ett forsiktig kyss. Haha, jævlig nervøs! Kyssa to dager senere óg, forresten. Ei veninne prøvde å dra meg med, siden vi skulle noe, men gutten holdt meg igjen. Så gikk vi sakte bort til der vi skulle, og når vi kom bort måtte jeg si hade, og da klemte vi. Så stod vi og såg på hverandre, og var vel sånn 100% sikker på at han var tenkt til å kysse meg. Men jeg sa " det står så mange folk der borte.. (a) ) siden var en del fra klassen der, men han bare lo og så kyssa vi. Hah, skjedde for noen dager siden! )
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #46 Skrevet 17. mai 2012 Hihi. Hadde møtt en fyr som gikk på skolen til venninna mi. Jeg var på besøk og vi fikk god kontakt. Han var med venninna mi og kjæresten hennes ned til toget. Han fulgte meg inn, og når han skulle si hade kysset han meg. Var som å sveve på en sky resten av kvelden. hihi.
Gjest Bond Skrevet 17. mai 2012 #47 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Kleint, det ble litt sånn "skal vi kysse nå" greie.. Og så er jeg gjerne klønete om jeg er nervøs. Men vi ble ganske raskt ekstremt mye flinkere Endret 17. mai 2012 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2012 #48 Skrevet 18. mai 2012 Jeg elsker å tenke tilbake på meg og kjærestens første kyss ^_^ vi hadde snakket masse sammen på face og på meldinger i 2 måneder, og jeg tror begge to ble litt forelsket ganske raskt. Så, siste skoledag før juleferien dro vi hjem til meg etter skolen . Vi satt i sengen min og var på pcen, men etterhvert så la vi oss ned og bare holdt rundt hverandre. Han dro meg nærmere, og nærmere og tilslutt lå vi så nærme at øynene våre sjeglet jeg ønsket så intenst at han skulle kysse meg, men han hadde aldri kysset noen før, så han var jo ganske nervøs. Jeg husker jeg la hodet litt på skakke, skrudde på en sang som heter Kiss Me, og så ned på munnen hans og så bedende på han. Hintet ganske tydelig xD til slutt lå vi så tett inntil hverandre at leppene våre kom borti hverandre så jeg tenkte bare "skit au" og kysset han. Og da kysset han veldig ivrig tilbake, ble faktisk et realt tungekyss og etter det kysset vi masse! Vi ble sammen 2 uker senere, og er fortsatt sammen nå
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #49 Skrevet 18. mai 2012 Mitt første kyss var på hotellrommet til en jeg har vært betatt av veldig lenge. Vi hadde sendt noen meldinger tidligere på dagen. Dette var det jeg som startet med.. Litt sånn små uskyldig, men likevel med en tydelig undertone om noe mer.. Det var om hotellets fasiliteter blant annet og hva jeg manglet på mitt rom og som han hadde på eget rom. Vel, overbevist var han ikke, så jeg avsluttet med at da var det vel min jobb å vise at han tok feil. Timene gikk .. det ble noen drinker med flere andre utover kvelden og det var helt klart en litt spenning mellom han og meg. Tiden var kommet til at alle skulle gå å legge seg. Han kikket på meg.. jeg kikket på han og plutselig sto vi i heisen sammen på vei til hans rom. Han trodde selvsagt at selv om jeg ble med så ble det ikke noe mer (noe han har fortalt senere) og at jeg sånn sett kom til å "feige ut". På rommet var det stemningen mellom oss som alltid. Løs og ledig.. Gikk på badet for å helle ut vinen som smakte forferdelig, og når jeg kom ut igjen sto han der. Gikk mot han.. så han i øynene. Merket hvor usikker han faktisk var, og han ville helt klart ikke være for pågående eller gjøre noe for å tråkke over noen grenser. Jeg kjente det kriblet i kroppen .. VELDIG ! Alt i meg ønsket å kjenne han nær og våre lepper møtes. Det går ikke mange øyeblikk før vi er vilt over hverandre og natten ender som på en skikkelig amerikansk kjærlighetsfilm med lidenskap og utrolig bra sex. Han spurte om jeg ville tilbake til rommet, men at han gjerne ville ha meg der om jeg ønsket. Vi lå våkne sammen hele natten, bare koste oss. Når de grytidlig morgentimene kom kjente jeg at jeg helt klart ikke hadde fått nok av de utrolig deilig kyssene og hele han.. det merket han jo helt klart så det ble ikke bare med den ene runden hehe Dessverre er vi ikke kjærester, selv om følelsene hos oss begge bobler over. Vi møtes jevnlig, vi begge elsker å kose og har rett og slett masse fantastisk sex. Så vi får se hva fremtiden måtte bringe for oss
Gjest jeanette Skrevet 18. mai 2012 #50 Skrevet 18. mai 2012 Hihi mitt første kyss med min nåværende kjæreste var hjemme hos han 5 på nattan! Vi kjente hverandre så vidt, men snakket hele natten via nettet. Så sa han at enten så møtes vi eller så legger vi oss. og da ble det til at han hentet meg fem på kvelden hos meg og vi kjørte hjem til ham (han bodde 10min unna). Og når vi kom hjem til han så la vi oss i senga hans for å snakke, men jeg merket fort på ham at han ville kysse meg, siden han hele tiden la seg nærmere og nærmere inntil meg. Så da ble jeg bare utolig utolmodig og endte med å ta tak i bakhodet hans og kysse ham! haha! han ble litt overrasket, men også veldig sjarmert av det sier han
Puremercy Skrevet 18. mai 2012 #51 Skrevet 18. mai 2012 Vårt første kyss skjedde så og si med en gang vi møtte hverandre i virkeligheten. Vi hadde forelsket oss i hverandre over nettet og pratet i 6 måneder og lengtet etter å kysse hverandre, så det falt helt naturlig. Se for dere 2 unge mennesker som møtes for første gang ved flyplassen, går med rolige skritt mot hverandre mens hjertene banker hardt. Så klemmer de, og i neste sekundet møtes de i et romantisk kyss. Vi kysset bare med leppende der og da, fordi det føltes mest naturlig, og det var perfekt. Litt senere klinet vi ute i sola, haha! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #52 Skrevet 18. mai 2012 Det var varmt, mykt, sensuelt og bare deiligt. Tiden sto stille og alle rundt oss forsvant (vi var på et utested)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå