Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Vi ruslet langs en grusvei og småpratet. Etter en stund kom vi frem til et vann. Mens vi sto der og så utover, stilte hun seg plutselig foran meg, tett inntil, og så opp på meg med verdens nydeligste øyne og litt halvåpen munn. Vi var egentlig bare venner, men hvem kan motstå noe sånt?

Ble noen kyssepauser på hjemveien også den kvelden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på besøk hos han sammen med noen kompiser for å se film og ta noen øl.. Når vi skulle gå så følger han alle ut (vi ble hentet og kjørt hjem av en kompis), de andre går ut i bilen mens jeg tar på støvletter, når jeg skal til å si hadet og gå ut døren drar han meg til seg og gir meg et laangt og vått nyyydelig kyss.. Det var det beste kysset jeg noen sinne hadde fått, og klarte ikke å tenke skikkelig etterpå :rødme:

Det ble med det kysset, vi ble forstyrret av at folk lurte på hvor jeg ble av ;) Dette var 3.juledag, og vi ble sammen på nyttårsaften :yvonne:

(hadde kjent hverandre i litt over 6.mnd før vi kysset og ble sammen ;) )

Skrevet

Det var helt fantastisk herlig! :rødme:

Hadde litt kysseangst etter at mitt forrige forhold gikk dunken, og det var ikke helt de lidenskapelige følelsene der de siste to-tre månedene. Han kyssa meg for første gangda vi var på vei hjem fra en kinodate faktisk,og nå er kyssing igjen noe av det herligste jeg vet om. Yessda.

Skrevet

Båttur rundt oslofjorden, det var kveld og det blåste litt, himmelen hadde flere farger, rød, blå ol. Etter non glass vin, tokk jeg tak i hodet hennes med venstre, tokk på ansiktet hennes med høyre hånden, så dypt inni øynene hennes, for gjøre det mye mer lidenskapelig.. Og ga hun et langt saftig kyss... Høres kansje litt ræva ut her, men var sinnsykt i virkeligheten... Hun falt for meg med en gang, hun er verdens nydeligste og jeg ville gjort hva som helst for å få hun tilbake igjen, men noen ganger så kan gutter være litt dumme og tro de vet hva de har, men forsatt ikke vite det før de har mistet dem... Perfekt start, fucked up ending...

Gjest Gjest
Skrevet

Ååå, så søte historier :)

Historien om mitt første kyss med min nåværende er nok ikke like søt! Var ute på byen, og jeg var på mannejakt men ikke kjærestejakt for å si det sånn. Kom i prat med en kjekk kar og følte meg så dristig at jeg bare klinte til, hehe. Var et veldig deilig kyss, men fikk jo ikke de gode sommerfuglene i magen da vi ikke hadde datet og blitt forelsket og slikt..

Men det ble vi (utrolig nok?) senere, og nå får jeg sommerfugler i magen hver gang han kysser meg :rødme:

Ellers kjenner jeg meg igjen i "se film og snu seg mot hverandre"-kysset fra en tidligere kjæreste :fnise:

• 3 uker senere...
Gjest gildekvinnen
Skrevet

fikk mitt første kyss foran en trailer som kjørte gilde pølser! ha ha

Gjest Gjest_frosken_*
Skrevet

Mitt første kyss med jenta mi var rett etter vi hadde baket boller, og vi satt i sofaen og snakket. Jeg snudde hodet hennes ved å ta på haken hennes, og kommenterte melet hun hadde på nesen, så så jeg henne i øynene og kysset henne forsiktig på munnen :o)

hjertet dunket noe helt utrolig, og gjør det enda hver gang jeg tenker på det første kysset.

Skrevet

Mitt første kyss med min kjære tok jeg initiativ til selv idet han kom inn døren en kveld han skulle komme på besøk til meg. Jeg tror jeg sa noe sånt som at "først må jeg bare kysse deg" :rødme: . Jeg hadde nemlig ikke turt før (var jo bare 35 år og nyskilt), var helt fjortis. Han hadde gitt utrykk for at han gjerne skulle gjort det kvelden før, men respekterte på en veldig sjarmerende måte at jeg måtte få lov å våge å hoppe i det. Men jeg var jo så håpløst forelsket at jeg jo ikke klart å la være tilslutt, men jeg måtte liksom bestemme det selv...Og siden har jeg sittet fast :yvonne:

• 4 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

mitt første kyss med utkårede var på en bygdefest, vi var 16 år begge to. Vi var beggeto veldig innteressert i hverandre betydelig. Jeg kunne merke at han likte meg værgang jeg draff han hos venninner og sånt (han ble litt annerledes når jeg var til stede, sa de andre vennene våres også) og jeg kunne kjenne hvor nervøs og rastløs jeg ble hvergang han skulle komme.. han er så guttegutt som overhodet mulig, fins ikke jente i han, det jeg elsker ved han. engang på fest sto han i gangenet uten noen andre tilstede, han var full, og det var ikke jeg, og jeg bare gikk forbi han og stirra litt på de blåe øyene hans og strøk litt på det blonde håret, og kysset han lenge, til jeg kunne høre de andre guttene komme.. Kjenner enda følelsen jeg hadde da når jeg mimrer nå. peneste gutten, og beste kyssen noensinne <3

Gjest smoothie22
Skrevet

mitt første kyss med samboeren min, var også mitt første kyss noensinne=) jeg blir glad når jeg tenker på det! vi hadde snakket sammen på nettet, og han skulle kjøre helt til min by for og treffe meg! vi hadde rett kjemi fra første stund, og reiste hjem til meg for og snakke. jeg var utrolig nervøs, og merket at han kom nermere. jeg trakk meg ikke unna, da vi hadde snakket veeeeldig mye sammen på forhånd, og han visste at jeg ikke hadde kysset før. plutselig lå vi på sofaen å kysset lett, det var liksom bare meningen :) elsker og tenke på det:) skjedde jo veldig raskt, iom at vi akkuratt hadde møttes, men det føltes riktig :)

Gjest typish
Skrevet

hadde nettopp møtt han gjennom en felles venn på fotballvors, også blei vi å snakke masse i fylla mens vi var på vei til fotballkamp med supporterbussen. jeg satt med beina på fanget hans og han hadde armen rundt meg også kom det en tunnel også lente han seg mot meg og vi kyssa:) hihi, var skikkelig søtt, kyssa masse hele kvelden, men ble sammen 2uker etterpå og er sammen enda. litt over 5mnd siden vi ble sammen nå:)

Skrevet

Det kan deles opp to egentlig. For første gangen så kysset jeg ham spontant på munnen på andre date da vi ga hverandre en god klem. Jeg plantet plutselig bare et kyss på munnen. At jeg turte synes jeg er rart den dag i dag.

MEN, det jeg ser på som det første ordentlige kysset, ihvertfall bevisste kysset, skjedde på tredje date. Vi var på folkemuseet på Bygdøy, det var nydelig vær og vi satte oss på noen benker under noen trær. Husker det var så vakkert, det var liksom som et tak av grønne blader over oss, magisk stemning. Så tok kjæresten hånda mi litt forsiktig, jeg kjente det kriblet i magen og så snudde han seg mot meg og spurte om han kunne kysse meg. Jeg svarte ja, og så ga ham meg en fantastisk deilig kyss. *Drømmer tilbake* :yvonne:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kan ta de jeg husker da:

Med den første kjæresten min skjedde det på trappa til Folkehøyskolen på kvelden. Vi skulle si hadet til hverandre som vanlig med en klem, men så tok han initiativ til et kyss ... Uten tunge, men mykt og kjempebra. Mitt aller første kyss. :rødme:

Med mannen min var det en gang før vi ble ordentlig sammen at jeg hadde vært på besøk hos han en høstferie, og skulle hjem med bussen. Fikk et ordentlig kyss av han. :rødme:

Skremmende nok husker jeg ikke detaljene ... :sjenert:

Skrevet

Etter å ha kun hatt kontakt gjennom å ha kommentert hverandres ting på facebook over tre måneder, sendt masse meldinger på tlf (de siste ukene) og to date innrømte vi begge pr sms at vi angret oss veldig på å ikke ha kysset på siste date.... Så før vi gikk hvert til vårt etter neste date sa han vel egentlig det vi begge tenkte på; at vi ikke måtte angre på å ikke ha kysset denne gangen...så da kysset vi.... Ikke superromantisk, heller litt fomlende og nervøst, men et veldig veldig fint lite kyss;) Begge med røde kinnene og litt usikre, men veldig glade:) Faktisk har det ikke vært alkohol involvert på noen av datene våre, og det gjorde det hele litt ekstra spesielt - i tillegg til at vi er 30 og 40 år og nøt følelsen av å være litt fjortis igjen;)

Skrevet

Mitt aller første ordentlige kyss var med en jeg hadde chatta med i 1,5 år eller noe slikt. Han hadde tatt toget for å besøke meg. Hadde vært på kino og kommet hjem til meg. Stod foran klesskapet mitt og så bøyde han hodet ned mot mitt mens han holdt rundt meg. Litt spent i magen, men egentlig ikke noe spesielt.

Mitt første med x'en: hadde flørta noen dager, hadde egentlig ikke tenkt noe mer skulle skje men. Så satt vi i senga hans og så på film. Han kom nærmere og nærmere. Skikkelige vinger på sommerfuglene i magen. Etter filmen var ferdig satte han på musikk, og kom "over/mot" meg. Strøyk nesa si rundt i ansiktet mitt, og så endte det opp i et kyss.

Med sommerflørten: Hadde tatt en øl, og så gikk vi langs stranda hjemover. Helt mørkt, hørte bare bølgene bruse. Satte oss ned på solsenga og så utover havet. Helt stille i noe som føltes ut som en evighet. Så snur han seg mot meg, jeg mot han, og det ender opp i et ganske intentst kyss. Lå der med han delvis over meg i sikkert en time å kyssa før vi gikk hjem igjen :rødme:

Skrevet

Jeg og min nåværende kjæreste hadde vanket i samme miljø en stund, men aldri PRATET skikkelig. Så havnet vi i samme bil pga praktiske årsaker da vi kjørte cross, bare meg og han. Og da vi satt fast i et gjørmehull og ventet på hjelp inviterte jeg han på fest den kvelden. Vi hadde ikke sittet i sofaen lenge før han bare kysset meg raskt og uventet på munnen. Jeg ble helt sjokkert og han svarte "Jeg bare måtte, du hadde så sykt fine lepper". Så lo vi, og så kyssa jeg han tilbake og det var heeerlig! Vi stoppet ikke på en stund.

Skrevet

Vi hadde møttes på fest to-tre ganger og bygget opp en slags spenning mellom oss. En dag dukket jeg opp på fest i hjembyen hans, uten at han var klar over det, og i et håp om jeg skulle få se han. Vi pratet lite sammen på festen, men så kom en kompis av han bort til meg og sa at min næværende kjære var interessert i meg. Da fikk jeg en bekreftsles på han også likte meg, så jeg satt meg ned med han, hadde en kort ganske tom samtale egentlig, og så bare kysset vi. Skikkelig klining. Kom vel ganske spontant fra begge sider. Litt fjortishistorie egentlig :P Vi hang sammen hele tiden i de to neste dagene, men ble ikke sammen før året etterpå...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alle de første kyssene med samboeren min var i fylla... vi var 17 år, og jeg var for redd til å kysse med han på dagen:P Men etter en uke eller noe endte vi opp med å kysse liggende i gresset mens vi solte oss :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg husker ikke det første kysset, jeg var så full. Han har fortalt meg akkurat hva det var som foregikk i ettertid, og det var mest et frontalangrep fra min side. Ikke planlagt, ikke forventet, men det funka tydeligvis.

• 9 måneder senere...
Gjest Jenteee
Skrevet

jeg skulle si hade til ham, og så spurte han om han kunne får kysse meg. jeg ble ekstremt flau, men sa at det var ok. vi kysset litt, men plutselig så dro jeg meg vekk, sa "dette var merkelig", og løp min vei.. heheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...