Gå til innhold

Brystimplantasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har noen spm. :) Jeg skal mest sannsynlig ha en brystimplantasjon til fredagen. Jeg er 1.67 cm høy og veier 64 kg.

Jeg har vært på konsultasjonstime, og kirurgen mente jeg burde ha 400 gram i hvert bryst grunnet høyden.

Noen som har tatt 400 gram?

Føles/ser dette naturlig ut? :)

Takker for alle svar. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Noelle_*
Skrevet

Skal du ha runde eller moderate? Over eller under muskelen? Har du lav/vanlig/høy fettprosent? Alle disse tingene spiller inn...jeg har 350 runde under muskelen....har lav fettprosent og er 1,73 høy. Hva som ser bra ut kommer også helt an på kroppsfasongen. Jeg ble veldig fornøyd med mine....de er passe store for min bygning, og det er ingen som kan se at jeg har silikon.

Puppene min er naturlige å ta på...de står rett opp når jeg ligger på ryggen, men det skal jeg kunne leve med...Står jeg naken så faller de naturlig, men de er rundere enn "vanlige" bryst...mer perfekt om du skjønner, så det er vel det eneste som kan avsløre det...men det er nå bare typen min som ser meg toppløs. Går jeg i singel uten BH er det umulig å se at de er operert. De er bare kjempefaste og flotte....

Skrevet
Skal du ha runde eller moderate? Over eller under muskelen? Har du lav/vanlig/høy fettprosent? Alle disse tingene spiller inn...jeg har 350 runde under muskelen....har lav fettprosent og er 1,73 høy. Hva som ser bra ut kommer også helt an på kroppsfasongen. Jeg ble veldig fornøyd med mine....de er passe store for min bygning, og det er ingen som kan se at jeg har silikon.

Puppene min er naturlige å ta på...de står rett opp når jeg ligger på ryggen, men det skal jeg kunne leve med...Står jeg naken så faller de naturlig, men de er rundere enn "vanlige" bryst...mer perfekt om du skjønner, så det er vel det eneste som kan avsløre det...men det er nå bare typen min som ser meg toppløs. Går jeg i singel uten BH er det umulig å se at de er operert. De er bare kjempefaste og flotte....

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg skal ha runde implantater (soft gel), og kirurgen mente at den skulle legges under muskelen..

Jeg har en del asymetri og brystene beveger seg mer ut på sidene.

kirurgen mente at 400 gram ville være den naturlige str for meg, og at det var den optimale str jeg kunne ha.

Er ikke 400 gram så stort som det høres ut ? :) :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Føles/ser dette naturlig ut? :)

Takker for alle svar. ;)

Det er ingenting med plastpupper som hverken ser eller kjennes naturlig ut. Det er rett og slett vanvittig avtennenes.

Skrevet
Det er ingenting med plastpupper som hverken ser eller kjennes naturlig ut. Det er rett og slett vanvittig avtennenes.

Nå har det seg slik at dagens implantater har blitt ganske naturlige i utseende og faktisk ikke er like harde hvis man feks velger soft gel. Man legger ikke inn implantater for å tilfredstille noen andre enn seg selv..

Gjest brutal_mann
Skrevet
Nå har det seg slik at dagens implantater har blitt ganske naturlige i utseende og faktisk ikke er like harde hvis man feks velger soft gel. Man legger ikke inn implantater for å tilfredstille noen andre enn seg selv..

har tafset på opptil flere ganger. Uendelig kjedelig hver eneste gang. nei takke meg til noen småsaggy eller små pupper å leke med.

Og det der med å legge inn for sin egen del; Livsløgn av dimensjoner!

Gjest silikon
Skrevet

hei, hvordan ligger det an pris messigt med f.eks 400g implantater?

har veldig lyst på større pupper selv, men hvordan er det med pris?

Gjest gjestemeg
Skrevet

priser er fra 23000 og oppover... sjekk nettsidene til div klinikker. Google: brystforstørrelse f.eks, så får du opp linker til plastikk kirurgi.

Gjest silikon
Skrevet

ja jor det;) alle di plassene jeg finner inærheten av meg koster det ca fra 28000+ men er vell ikke så mye billligere andre steder i landet(bor på vestlandet)

Skrevet
ja jor det;) alle di plassene jeg finner inærheten av meg koster det ca fra 28000+ men er vell ikke så mye billligere andre steder i landet(bor på vestlandet)

Jeg skal betale 30800 kroner for 400 gram:)

Skrevet

Jeg skal betale 30800 kroner for 400 gram:)

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Er ikke 400 gram så stort som det høres ut ? :) :)

Er omtrent på din størrelse og har 2 X 420g, synes det er akkurat passe. Blir definitivt midre enn det høres ut!

Lykke til!

Linn

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er omtrent på din størrelse og har 2 X 420g, synes det er akkurat passe. Blir definitivt midre enn det høres ut!

Lykke til!

Linn

Skremmende å se hvordan flere å flere jenter gjør dette. Man kan si man gjør det for seg selv, men

det er nok bare tull med de fleste. Stemmer nok at dere får bedere selvfølelse. Det får dere netopp

pågrunn av dere føler mer aksept og "godkjennelse" av andre, siden dere da føler dere finere å oppfører dere nok deretter.. Så ergo, det blir nok gjort for andre. Bare tenk hvis gutter skulle begynne å

fylle opp snabben med dette for å få bedere selvfølelse?. Jeg tror løsningen sitter i knotten, å silikon

er nok bare en midlertidig snarvei rundt problemet. Det ser rart ut,føles fake å tenner ikke i det hele tatt.

Gjest Danielus
Skrevet
Skremmende å se hvordan flere å flere jenter gjør dette. Man kan si man gjør det for seg selv, men

det er nok bare tull med de fleste. Stemmer nok at dere får bedere selvfølelse. Det får dere netopp

pågrunn av dere føler mer aksept og "godkjennelse" av andre, siden dere da føler dere finere å oppfører dere nok deretter.. Så ergo, det blir nok gjort for andre. Bare tenk hvis gutter skulle begynne å

fylle opp snabben med dette for å få bedere selvfølelse?. Jeg tror løsningen sitter i knotten, å silikon

er nok bare en midlertidig snarvei rundt problemet. Det ser rart ut,føles fake å tenner ikke i det hele tatt.

Helt enig, dumt at jenter med allerede flotte bryster velger et slikt inngrep.

• 1 år senere...
Skrevet

Helt enig, dumt at jenter med allerede flotte bryster velger et slikt inngrep.

Allerede flotte bryster? Hvordan vet du det? Du har ikke sett hvordan noen av disse ser ut før de har lagt inn implantat og du vet overhode ikke årsaken til hvorfor. Slutt å dømme andre på denne måten. Det finner uttalige årsaker til at noen velger dette og du ikke ta alle over en kam. Skammelig og provoserende dømmende er du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...