Gå til innhold

Cellulitter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig å bli kvitt cellulittene? Hva er det som evt. hjelper å bli kvitt de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daglig masasje på området for å få i gang blodsirkulasjonen igjen.

Skrevet
erstatt fettet med muskler.

Hva mener du.. vet du hva cellulitter er? Jeg er tynn mange sier jeg er for tynn og jeg har cellulitte rpå romppa/øvre lår... og er det bevist at masasje fungerer?

Skrevet

Jeg tror ikke man blir kvitt cellulitter helt, man får bare akseptere at det er kvinnelig...

Skrevet

Cellulitter kommer av både gener og miljø. Noe av det kan trenes/masseres bort, mens noe igjen bare ligger genetisk til og er umulig å fjerne.

Man kan derimot gjøre de mindre synlig til en viss grad ved trening med fokus på rumpe/lår. Og massasje som andre foreslår, for å få igang blodsirkulasjonen.

Skrevet

Nei og atter nei. Det er bare noe kosmetikkindustrien vil ha deg til å tro. Spør hvilken som helst lege, så sier legene nei.

Se her

Skrevet
Hva mener du.. vet du hva cellulitter er? Jeg er tynn mange sier jeg er for tynn og jeg har cellulitte rpå romppa/øvre lår... og er det bevist at masasje fungerer?

ja, det er fett.

Og nei, massasje og annen knaing "reduserer" celulittene ved at alt sveller og får en tilsynelatende gjevnere overflate midlertidig.

Skrevet

Tørrbørsting har god effekt på mange.

Skrevet

Kutt ut sukker/fin hvete i kosten. Jeg gjorde det, etter 1 år var alle cellulitter borte. Og jeg hadde MYE.

• 4 uker senere...
Gjest silla
Skrevet

Kutt ut sukker/fin hvete i kosten. Jeg gjorde det, etter 1 år var alle cellulitter borte. Og jeg hadde MYE.

Seriøst?

Jeg har mye stygge cellulitter, og jeg hater det. Har vært skadet i et år snart også, som gjør at jeg har mistet mye muskelmasse i beina, og cellulittene har blitt enda verre og mer synlige. Jeg har til og med begynt å få på leggene også!!! :(

Er desperat etter å bli kvitt de, men må ha noe som jeg vet fungerer..

Er det noen som vet om jeg kan bli kvitt de/redusere de av å øke muskelmassen min igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...