Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Har to blakke franskmenn hos meg. De vil til Bergen men har lite penger. Er det noen som skal til Bergen i kveld eller i morgen? Evnt. mandag? Som vil ha med to søte franskmenn på veien? De kan plukkes opp i oslo/omegn.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har ikke sjans, men se på nsb for ha det i bakhodet. Neste steg: Trailerskafeer ol.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Har sjekka fly, buss, tog. Det er faktisk ganske dyrt... I hvert fall det jeg kunne finne med avreise fra søndag med retur torsdag. Hmm... Kanskje litt dumt å komme til Norge uten noen plan og med lite penger egentlig. Det er dyrt her...
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Tog får du ned til 299 pr snute. Dyrt, men sannsynligvis billigeste du finner om de ikke får haik.
Gjest Marlo Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Stikk inn om et transportforum... helt sikkert noen trailersjåfører som kan ta dem med seg. Men med tanke på det været som er ute nå, så tviler jeg vel på at de kommer seg over fjellet i løpet av helgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå